Hello Heart גייסה 9 מיליון דולר לטובת אפליקציה בריאותית

הסטראט-אפ, שהוקם ע"י מעיין גונן-כהן, ערן קייזר וזיו מלצר, מעניק טיפים והמלצות למשתמשים על מצב בריאותם ■ החברה מתכננת להשתמש בכסף שגויס לצורך הרחבת פעילות המכירות בארה"ב

אפליקציות בריאות / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אפליקציות בריאות / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

הסטארט-אפ הישראלי Hello Heart שמושבו בפאלו אלטו, קליפורניה ובתל-אביב, הודיע על גיוס של 9 מיליון דולר בהובלת קרן BlueRun, מן המשקיעים הראשונים בפייפאל ובווייז. בסבב השתתפו גם הקרנות Resolute Ventures, Maven Ventures ו- WTI.

על פי נתוני קראנצ'בייס גייסה החברה 700 אלף 1.5 באוקטובר 2014, ו-1.5 מיליון דולר נוספים במרץ 2015.

החברה מתכננת להשתמש בכסף שגויס לצורך הרחבת פעילות המכירות בארה"ב. במקביל הודיעה החברה כי היא "עומדת להיכנס לוורטיקלים נוספים בתחום הבריאות כמו סוכרת, וליישם טכנולוגיות בינה מלאכותית לשם שיפור התוצאות הקליניות".

עוד הודיעה החברה כי בפלטפורמה משתמשים למעלה מ-80 אלף מטופלים, וכי ולאחרונה פרסמה החברה מחקר קליני שבוצע על ידי רופאים מהארוורד ומ-UCLA .

הסטארט-אפ, שהוקם ב-2013 על ידי מעיין גונן-כהן, ערן קייזר וזיו מלצר, מפתח אפליקציה בתחום הבריאות שמטרתו לסייע במניעת יתר לחץ דם ומחלות לב. האפליקציה של הלו הארט לטלפון הנייד מציגה למשתמשים תובנות והמלצות על מצב בריאותם ומספקת טיפים שיסייעו להם לשפר את מצבם בזמן אמת.

ההמלצות לפעולה שמוצעות באפליקציה מבוססות על כמה פרמטרים, בין היתר מוזנות למערכת תוצאות מדידת לחץ דם באמצעות מכשיר מדידה המעביר את הנתונים בבלוטות' לטלפון הנייד או לשעון החכם, וכן מתעדכנת האפליקציה בנתוני בדיקות מעבדה שביצע הלקוח במרכזים רפואיים.

לצד תובנות הנובעות משקלול נתונים אלה מציגה האפליקציה של הלו הארט טיפים בריאותיים ותזונתיים ותזכורות לנטילת תרופות.

לטענת החברה, בניסוי שנערך ב-2015 ובו נדגמו תוצאות של כ-2,000 משתמשים, נמצא שכרבע מהמשתמשים הצליחו להפחית את לחץ הדם שלהם ב-22 נקודות. משמעות הדבר, לדבריהם, היא הפחתה של 50 אחוזים בסיכוי ללקות במחלת לב.

המוצר של הלו הארט אינו פתוח לשימוש הציבור הרחב, אלא נמכר למעסיקים ולחברות ביטוח במטרה שאלו יספקו אותם לעובדיהם או לקוחותיהם. בשל מגבלות רגולטוריות על החזקה במידע רפואי רגיש, המוצר של הלו הארט זמין בארה"ב בלבד.

צוות הלו הארט / צילום: זיו מלצר
 צוות הלו הארט / צילום: זיו מלצר