Rewalk מגייסת 20 מיליון דולר לצורך כניסה לשוק הסיני

החברה, שפיתחה מערכת להולכה של משותקים בגפיים התחתונות, חתמה על הסכם השקעה אסטרטגי עם התאגיד ההונג-קונגי טימוול

מכשור חברת Rewalk / צילום: מייק סנגר, רויטרס
מכשור חברת Rewalk / צילום: מייק סנגר, רויטרס

חברת Rewalk, שפיתחה מערכת להולכה של משותקים בגפיים התחתונות, חתמה על הסכם השקעה אסטרטגי עם התאגיד ההונג-קונגי Timwell. טימוול ישקיע בחברה 20 מיליון דולר, לפי מחיר של 1.25 דולר למניה - פרמיה של 13.6% על המחיר הנוכחי.

ההשקעה היא חלק מהסכם נרחב למימון הפיתוח הכולל של ריווק וכניסתה לשוק הסיני. ההסכם כולל הקמת מיזם משותף בסין לפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי ריווק , שיתמקד בשלב ראשון באחד המוצרים של ריווק, חליפת שלד רכה לחולי שבץ. המימון של המיזם יסופק על-ידי RealCan, חברה המסונפת לטימוול.

ההשקעה תבוצע בשלוש פעימות, הראשונה בסך 5 מיליון דולר תועבר בקרוב; השנייה בסך 10 מיליון דולר תימסר עם הקמת המיזם בסין; והשלישית תתקבל עד אפריל 2019. טימוול תמנה דירקטור מטעמה בחברה ועשויה למנות דירקטורים נוספים.

ריווק גייסה רק לפני כארבעה חודשים 7.2 מיליון דולר, לאחר שברבעון השלישי היו לה כ-13 מיליון דולר בקופה. החברה נסחרת בשווי 33 מיליון דולר, אחרי נפילה של 97% מהשיא, שנרשם זמן קצר לאחר ההנפקה בנאסד"ק ב-2014. זאת על רקע אי-הצלחתה לשכנע את חברות הביטוח להכניס את המוצר לסלי הבריאות שלהן.

לארי ג'סינסקי, מנכ"ל ריווק, מסר כי "ההשקעה של טימוול, שותפה עתירת-הון בעלת ידע מקומי מעמיק, מאפשרת לנו להרחיב את ההשקה המתוכננת של חליפת השלד הרכה Restore לסין. ההתרחבות לסין מעניקה גישה לשוק שבו למעלה מ-11 מיליון בני אדם שעברו שבץ".