"טראמפ הפשיל מכנסיו, הצלפתי בו; אמר שמזכירה את איוונקה"

שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס חושפת יחסיה עם דונלד טראמפ בראיון ל-CBS: לא דיברתי על הפרשה כי איימו עליי ועל בתי ■ פרקליטו של טראמפ שילם לה דמי שתיקה: עבירה על החוק? ■ פרקליטה של דניאלס: ההתנהגות של טראמפ ביריונית ■ CNN: טראמפ רותח מזעם על הסיקור האינטנסיבי של הפרשה

דונלד טראמפ / רויטרס
דונלד טראמפ / רויטרס

סטורמי דניאלס, מקצוענית סרטי פורנו, שטוענת כי קיימה יחסים עם דונלד טראמפ במפגש בבית-מלון ב-2006, חשפה אמש (א') מידע מביך על התנהלותו של נשיא ארה"ב לעתיד באותו מפגש: כיצד הוא התחיל אתה, מה קרה בחדר המיטות, מה הוא הבטיח לה לאחר מכן וכיצד קיבלה איומים על חייה, שנים רבות לאחר מכן, במאמץ להחשותה. היא דיברה בראיון בתוכנית "60 דקות" ברשת CBS.

זה היה ראיון שארה"ב כולה ציפתה לו ואם כי אין עדיין נתוני צפייה, קרוב לוודאי שהתוכנית שברה שיאי צפיה ב-"60 דקות", שבלאו הכי היא אחת מהתוכניות הפופולריות ביותר בטלוויזיה האמריקאית. על פי CNN, רותח טראמפ מזעם על האינטנסיביות של הסיקור העיתונאי שמוקדש לראיון.

למעט הפרטים הפיקנטיים - והם אכן עסיסיים - לא חשף הראיון מידע בסיסי חדש: העולם היה מודע לטענת דניאלס שהיא קיימה יחסים עם טראמפ ושהיא חתמה על הסכם חשאיות תמורת דמי שתיקה כדי לא לשפוך את המידע לפני הבחירות. אבל הפרטים הם עתה שיחת היום. אוי, ההשפלה.

מבחינה לגלית, טענת דניאלס - ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד - כי היא קיבלה איומים על חייה, עלולה לחשוף את את פרקליט הבית של טראמפ מייקל כהן, אם לא את טראמפ עצמו, לחקירה פלילית. גם דמי השתיקה שהיא קיבלה מכהן עלולים להיות עבירה על חוקי מימון הבחירות.

דניאלס סיפרה כי ב-2011, כשיצאה ממכוניתה עם בתה הקטנה במגרש חניה בלאס-וגאס, "ניגש אלי מישהו ואמר לי, 'תעזבי את טראמפ בשקט'; ואז הוא התכופף, הסתכל על בתי ואמר, 'זו ילדה יפהפיה. חבל שיקרה משהו לאמא שלה', ואז הוא נעלם". הדבר קרה לאחר שסיפרה על המפגש עם טראמפ בראיון למגזין רכילות.

במשך שנים הייתי שרויה בפחד, היא ספרה. לאחר שחתמה על הסכם השתיקה, היא נדרשה לחתום על מסמך נוסף, כוזב לדבריה, שבו הצהירה כי לא קיימה יחסים עם טראמפ. היא טוענת שחתמה על המסמך תחת לחץ של פרקליטה לשעבר. "מהדברים שנאמרו לי עלה כאילו אין לי ברירה. נאמר לי ש'הם' עלולים להפוך את חיי לגיהינום".

"מי זה 'הם'?", שאל המראיין. "אני לא בדיוק בטוחה", השיבה דניאלס. "אני מאמינה שמדובר במייקל כהן".

עורך דינה של דנילאס, מייקל אוונאטי, שמתמודד במרוצי מכוניות בזמנו הפנוי, אמר בראיון, כי מדובר פה על "טיוח... עד כמה הנשיא וכהן היו מוכנים להרחיק לכת כדי להפחיד את האשה הזו, להשתיק אותה, לאיים עליה, למעוך אותה. זו התנהגות בריונית של אנשים בעמדות כוח ואין לה מקום בדמוקרטיה האמריקאית".

בתשובה על שאלה האם תביעה משפטית שהגיש עו"ד כהן נגד דניאלס, שבה היא נתבעת לשלם לו 20 מיליון דולר על הפרת הסכם החשאיות, היא איום נוסף, אמר אוונאטי: "אין שום ספק. כאשר אתה מאיים על מישהו בתביעה בסך 20 מיליון דולר, זו טקטיקה בריונית. זה לא שונה ממה שקרה באותו מגרש חניה בלאס-וגאס".

וכיצד התנהלה הפגישה הראשונה עם טראמפ? דניאלס אמרה, כי פגשה את המיליארדר ביולי 2006 בסוויטה במלון. הוא דיבר על עצמו והתפאר שתמונה שלו מתנוססת על שער של מגזין כלשהו. דניאלס השיבה: "מישהו צריך לקחת את המגזין הזה ולהצליף בך".

והמפגש נמשך כך, לדבריה:

"לא היית מעזה", ענה לה טראמפ.

"תן לי את המגזין", אמרה לו דניאלס.

"הוא הסתובב, הפשיל קצת את מכנסיו - הוא נשאר עם תחתונים וכל זה - ואז הורדתי עליו כמה חבטות במגזין".

החל ברגע זה השתנה הכל, סיפרה מקצוענית הפורנו. "הוא נעשה אדם שונה לחלוטין. הוא הפסיק לדבר על עצמו והפנה אלי שאלות, ואני שאלתי אותו שאלות, והכל נעשה כאילו תקין יותר".

"הוא אמר לי, 'וואו, את מיוחדת. את מזכירה לי את הבת שלי... את חכמה ויפה, מישהי שצריך לקחת ברצינות, ואני מחבב אותך, אני מחבב אותך", היא המשיכה.

לאחר מכן, היא וטראמפ אכלו ארוחת ערב והיא ביקשה רשות להשתמש בשירותים בסוויטה שלו, סמוך לחדר המיטות. כשהיא יצאה, טראמפ היה ישוב על קצה המיטה - והיא הבינה מיד מה פירוש הדבר.

"הרגשתי שאולי זה מגיע לי מפני שקיבלתי החלטה רעה, מפני שהלכתי לחדר של גבר לבדי", היא סיפרה בראיון. "שמעתי קול בראשי שאומר לי, נו טוב, את תקעת את עצמך במצב הזה, ודברים רעים קורים, וזה מגיע לך".

"היית אז בת 27, והוא היה בן 60; האם נמשכת אליו?", שאל המראיין.

"לא" השיבה דניאלס. לדבריה, היא לא רצתה לקיים יחסים עם טראמפ, "אבל לא אמרתי 'לא'. אני לא קרבן". היא ציינה, שטראמפ לא השתמש בקונדום.

דניאלס סיפרה כי לאחר הבילוי בסוויטה של המלון, הרבה טראמפ להתקשר אליה בטלפון. לפעמיים היא היתה בחברת אנשים והפעילה את הרמקול בטלפון כדי שהם ישמעו את השיחה. הוא הציע לה להופיע באחת מתוכניות הריאליטי שלו והשניים נפגשו פעם נוספת בלוס-אנג'לס. באותה פגישה אמר טראמפ שוב, לדבריה, כי ינסה לשבץ אותה בתוכנית ריאליטי.

"לא האמנתי לו", היא סיפרה בראיון, "אבל לעולם אי אפשר לדעת". המיליארדר הציע לה לקיים יחסים פעם נוספת, אך היא סרבה. כעבור זמן הוא התקשר והודיע לה שלא עלה בידו לשבץ אותה בתוכנית טלוויזיה.

שחקנית הפורנו הגישה תביעה נגד עו"ד כהן כדי להשתחרר מכבלי החוזה שבו היא התחייבה לשמור בסוד את יחסיה עם טראמפ. היא טוענת, באמצעות פרקליטה, כי טראמפ עצמו אינו חתום על החוזה ולפיכך המסמך אינו תופס. המענה של כהן היה התביעה נגדית שבה נתבעת דניאלס לשלם לו פיצויים בסך 20 מיליון דולר - מיליון דולר על כל הפרה של החוזה.

"אני לא כל כך מבין מדוע את עושה זאת?", שאל המראיין.

דניאלס השיבה כי היא רוצה להגן על עצמה ולחשוף את האמת. "אני עושה זאת מפני שאנשים אומרים עלי מה שמתחשק להם לומר. מבחינתי היה בסדר גמור לא לומר דבר, אבל אני לא מוכנה לקבל שאנשים אומרים שאני שקרנית, או שאני עושה זאת בשביל הכסף. אנשים אומרים, 'או, את אופורטוניסטית, את מנצלת את המצב'. נכון, אני מקבלת עכשיו יותר הצעות עבודה, אבל תראה לי אדם אחד שידחה הצעת עבודה שבה הוא ירוויח יותר ממה שהוא מקבל עתה באותו סוג של עבודה".

וכאן התעכבה המצלמה על שלט ניאון בפתח מועדון לילה שבו מופיעה המרואיינת: Stormy Daniels, making America horny again.

דוגמנית "פלייבוי" לשעבר, קארן מקדוגאל, אמרה בסוף השבוע ל-CNN, כי אף היא קיימה יחסים עם טראמפ ב-2006, וכי הוא ניסה להחמיא לה ואמר שהיא דומה לאיוונקה.