אחרי צניחה של 95% מהשיא: פריון קיבלה אזהרה מהנאסד"ק

זאת על אי-עמידה במחיר המינימום למניה • לחברה ניתנת כעת תקופה של 180 יום, בהם היא נדרשת לחזור ולעמוד בתנאי הסף ולהציג 10 ימי מסחר רצופים שמנייתה ננעלת במחיר גבוה מדולר • פתרון טכני אפשרי לסוגיה עשוי להיות איחוד הון ("ספליט הפוך")

דורון גרסטל / צילום: איל יצהר
דורון גרסטל / צילום: איל יצהר

מניית פריון נטוורק נחלשה והגיעה לפני מספר שבועות למחיר שנמוך מדולר אחד למניה, וכצפוי החברה מודיעה היום (ב') על קבלת מכתב אזהרה מהנהלת הנאסד"ק על אי-עמידה בתנאי המסחר.

פריון דיווחה כי קיבלה מכתב לפיו אינה עומדת בסעיף 5450 של כללי המסחר, משום שמחיר המניה שלה היה נמוך מדולר אחד במשך 30 ימי מסחר רצופים. לחברה ניתנת כעת תקופה של 180 יום (עד 24 בספטמבר), בהם היא נדרשת לחזור ולעמוד בתנאי הסף ולהציג 10 ימי מסחר רצופים שמנייתה ננעלת במחיר גבוה מדולר. פתרון טכני אפשרי לסוגיה עשוי להיות איחוד הון ("ספליט הפוך"), שבמסגרתו מאחדים כל שתי מניות או יותר למניה אחת.

פריון מספקת פתרונות לתחום הפרסום הדיגיטלי והמוניטיזציה למפתחי אפליקציות. החברה נסחרת במקביל בנאסד"ק ובתל-אביב לפי שווי של 62 מיליון דולר, אחרי ירידה של 94.6% במניה מאז השיא של 2013.

לאחרונה התראיין ל"גלובס" מנכ"ל החברה, דורון גרסטל, שנכנס לתפקידו לפני שנה, וסיפר על התקדמות תהליך הטרנאראונד בחברה. לשאלה על מחיר המניה השיב גרסטל כי אינו מנהל את המניה אלא את החברה; לדבריו, "בעלי המניות לא אהבו את מה שעשה המנכ"ל הקודם, רצו ליצור ערך, והשאלה היא כמה סבלנות תהיה להם והבנה שהדברים לא קורים בן-לילה. אם זה לא יבוא לידי ביטוי במחיר המניה, לא הצלחתי, נקודה. אני לא מסתכל על המניה כל יום, אבל יש משקיעים שאומרים לי 'האמנתי במה שאמרת, נכנסתי למניה במחיר X ואני מתחת למים', אז אי-אפשר להתעלם מזה. אם לא נביא ערך לבעלי המניות - לא נהיה פה. אנחנו משתדלים לבנות אמון ופועלים לפי תוכנית אופרטיבית מאוד ברורה".