חברת empow מתחום הסייבר גייסה 10 מיליון דולר

בין המשקיעים הייתה קרן Ascent Partners • החברה מביאה יכולות למידת מכונה לתחום ניהול סיכוני הסייבר

גיוס הון / צילום: Shutterstock
גיוס הון / צילום: Shutterstock

חברת empow (אמפאו) שייסד אבי צ'סלה, בעבר סמנכ"ל הטכנולוגיה של רדוור, ואיקו אזולאי, בעבר מנהל פיתוח בכיר ברדוור, גייסה 10 מיליון דולר ממשקיעים קיימים וחדשים. בסבב השתתפו קרן Ascent Partners יחד עם המשקיעים הקיימים. לפני הסבב הזה, גייסה החברה 9 מיליון דולר.

במקביל מינתה החברה למנכ"ל את פיטר ג'ורג', לשעבר מנכ"ל החברות Crossbeams Systems ו-Fidelis Security Systems ולפני כן סמנכ"ל חטיבת הארגונים הגדולים בנורטל. צ'סלה ימשיך לכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיה של החברה.

אמפאו פיתחה מערכת לניתוח, זיהוי ולאוטומציה מתוחכמת בתחום ניהול איומי הסייבר (Security information and event management - SIEM). כיום, ההגנה על מידע נעשית באמצעות מערכות אבטחה רבות ושונות, כאשר האינטגרציה ביניהם לא ממש קיימת, כיוון שמנהל האבטחה בארגון עושה זאת באופן סטטי וידני. כיום מנהלים אלה מקבלים מידע מכל מערכות האבטחה בזמן אמת, ופועלים תוך כדי תנועה כדי להבין מהו האיום, רמת הסבירות שהוא אמיתי, התעדוף שלו ואופן התגובה הנדרשת - כל זה נעשה באמצעות מערכת של כללים פשוטים שנקבעה מראש ומדובר בגישה פאסיבית יחסית.

המערכת של אמפאו יודעת, באמצעות למידת מכונה, לאסוף ולקרוא את המידע שמערכות ההגנה הקיימות בארגון והרשת מייצרות, להבין ולנתח את משמעות המידע בהיבט של האיום הפוטמציאלי לארגון, ולתכנן וליישם בעצמה את ההגנה המשולבת ואת התעדוף בין התגובות. החברה מגדירה את הטכנולוגיה שלה כ'קוראת מחשבות' בשל היכולת שלה להבין את כוונת התוקף והדרך שבה הוא מתכנן ליישם את תקיפתו, ולהגיב בהתאם. כך, מאפשר המערכת של החברה להפיק תוצאה טובה יותר מן המערכות שכבר קיימות בארגון. החברה זכתה בתואר ה- Cool Vendor של גרטנר.

המנכ"ל החדש פיטר ג'ורג' אמר כי זיהה את היכולות של החברה לשנות את תחום ה-SIEM ולקחת אותו אל השלב הבא. "מהרגע שפגשתי את אבי זיהיתי את אמפאו כחברה המשנה את התחום. אמפאו הופכת פלונטר מסובך ויקר של כלים שונים שאינם מתקשרים זה עם זה למנוע מתוזמר ומכוון, ששובר חומות בין הכלים השונים. אמפאו מגייסת את היכולות של כל תשתיות אבטחת המידע הקיימות, ומפנה לכל איום את החקר והתגובה הראויים. אני לא יכול לחכות להביא את הפתרון הזה לכל החברות שזקוקות לו".

צ'סלה אמר כי: "כעת הגישה של אמפאו המביאה את הדור הבא של עולם ה- SIEM אששה באופן מלא. אנחנו מוקירים תודה על האמון של אסנט וונצ'רס ואני באופן אישי נלהב מאוד שפיטר מצטרף אלינו כמנכ"ל. יכולות המנהיגות שלו וההיכרות שלו עם הצרכן יחד עם תשוקתו לטכנולוגיות מהפכניות בתחומן יעזרו לנו לקחת את החברה אל השלב הבא. בכוונתנו להיות החברה המובילה בתחום ה- SIEM , והעובדה שפיטר הסכים להצטרף אומרת הכל".

לוק ברנס, שותף מנהל באסנט, אמר כי: "כבר זמן רב שהייתה לנו תזת השקעה סביב תחום ה-SIEM , והשילוב בין המהפכה שמביאה אמפאו יחד עם המנהיגות של הצוות המוביל ופיטר, הם בדיוק מה שחיפשנו."

החברה הוקמה בתל אביב ובה פועל צוות המוצר והפיתוח שלה. לאחרונה פתחה משרדי שיווק ומכירות בבוסטון.