גיוס של 3.5 מיליון דולר לחברת הפינטק REACH

החברה שהוקמה ע"י יאיר רביד ודן מנו פיתחה פלטפורמה לניהול טרנזקציות מרחוק • הגיוס הנוכחי מביא את החברה לסך גיוסים של 5 מיליון דולר

חברת הפינטק REACH (לשעבר Seegnature), השלימה סבב גיוס A, בגובה 3.5 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון האמריקאית של גיגי לוי, NFX. הגיוס הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה לכ-5 מיליון דולר.

החברה, שנוסדה בשנת 2015 על ידי יאיר רביד ודן מנו, פיתחה פלטפורמה לניהול טרנזקציות עסקיות מרחוק, הן בשלב סגירת העסקה והן בתהליכי צירוף לקוחות וניהול לקוחות קיימים. הפלטפורמה מאפשרת קיום פגישות עסקיות מרחוק לרבות אימות זהות לקוח, עבודה על מסמכים וביצוע חתימה דיגיטלית בזמן אמת באמצעות שיחת וידאו מתועדת. בכך, הפלטפורמה מונעת את הצורך במפגש פיזי בעולם העסקי גם במקומות שכיום מפגש כזה נדרש.

במקרים רבים, חברות נאלצות להיפגש פיזית עם הלקוחות לצורך ביצוע עסקאות. ״לא הגיוני שבעידן בו סוגרים סוף שבוע בעיר רחוקה עם AIRBNB, לקוח יצטרך להגיע פיזית לפקיד בבנק כדי לפתוח חשבון או להיפגש פנים מול פנים עם סוכן הביטוח הפנסיוני״, אמר דן מנו, המכהן כ-CPO בחברה. הפלטפורמה של REACH מאפשרת קיום פגישות עסקיות מרחוק, וכוללת פונקציות דוגמת אימות זהות הלקוח, ביצוע תשלומים, עריכה משותפת של מסמכים מסמכים וביצוע חתימה דיגיטלית בזמן אמת, באמצעות שיחת וידאו מתועדת. בכך, הפלטפורמה מונעת את הצורך במפגש פיזי בעולם העסקי גם במקומות שכיום מפגש כזה נדרש. הפתרון עומד בדרישות חוק איסור הלבנת הון.

בין לקוחות החברה נמנים מרצדס, RBS, גרופון ו-PWC. כספי הגיוס מההשקעה נועדו לסייע לחברה להרחיב את הפעילות ואת הצמיחה בארה״ב ובאירופה ובמקביל להמשיך בפיתוח קו המוצרים. משרדי החברה נמצאים בתל-אביב ובעקבות ההשקעה החברה מתכננת לפתוח משרד נוסף בעמק הסיליקון, שירכז את פעילות המכירות בארצות הברית. כיום החברה מעסיקה 11 עובדים, אך מספרם צפוי לגדול ב-200% עד סוף השנה. גיגי לוי, שותף מנהל בקרן NFX, יצטרף לדירקטוריון החברה.