העדכון לווינדוס 10 זמין להורדה כבר מהיום

ניתן לעדכן ידנית את המערכת ההפעלה כבר עכשיו ומ-9 במאי הוא יופץ לכל המשתמשים

ווינדוס 10/ צילום: שאטרסטוק
ווינדוס 10/ צילום: שאטרסטוק

העדכון לווינדוס 10 זמין להורדה כעת, ויופץ בהדרגה לכל המשתמשים החל מה-9 במאי. העדכון מציע מספר שידרוגים, ביניהם שירות Focus Assist שמטרתו לסייע למשתמשים להישאר מרוכזים ופרודוקטיביים. השירות מכבה כל אפליקציה שהתראות ממנה עלולות להסיח את הדעת, ומאפשר להשאיר התראות ספיציפיות פועלות (לדוגמה מיילים מאדם מסוים, שהוגדר מראש). בכיבוי השירות יתקבל סיכום של כל ההתראות, המיילים והעדכונים שפוספסו.

חידוש נוסף הוא שירות Timeline שיאפשר למשתמשים "לחזור בזמן" כדי לאתר קובץ או עמוד web שהשתמשו בו ב-30 הימים האחרונים. בין היתר מתווספות למערכת ההפעלה גם אפשרות להשתיק לשונית המשמיעה צליל באמצעות לחיצה על סמל השמע, לשמור אמצעי תשלום ופרטים קריטיים אחרים במהלך קניות ברשת באמצעות תכונת Forms3, לכתוב טקסט באמצעות הפעלה קולית בלבד עם פיצ'ר ה-Dictation ועוד.

העדכון כאמור יהיה זמין לכולם ב-9 במאי במרכז העדכונים של ווינדוס 10, אך מי שלא מעוניין לחכות יוכל לעדכן ידנית כבר עכשיו. בשלב ראשון יש להוריד מאתר מייקרוסופט את כלי ה-Update Assistant. בשלב השני יש לפתוח את קובץ ה-Windows10Upgrade.exe וללחוץ על Update Now. הכפתור הבא שיופיע יאפשר להתחיל בהורדת העדכון.