ירידות בסיום באירופה; היום יתקיימו שיחות בין סין וארה"ב

מניית Logitech מזנקת במסחר • המסחר באסיה נסגר במגמה מעורבת

בורסות אירופה (צילום: רויטרס)
בורסות אירופה (צילום: רויטרס)

המסחר באירופה נסגר (ה') בירידות, לאחר שאתמול הוא נסגר בעליות. המסחר באסיה נסגר במגמה מעורבת, אתמול המסחר נסגר במגמה אדומה. גם המסחר בוול סטריט ננעל אתמול בירידות. הבורסות ביפן סגורות היום. 

 

מניית Logitech International SA  מזנקת במסחר לאחר שפרסמה את הדוחות השנתיים שלה (שנה פיסקאלית). מכירות החברה צמחו ב-16% לשיא של 2.57 מיליארד דולר.  

מניית אדידס  נחלשה במסחר אחרי שפרסמה את דוחותיה לרבעון הראשון. הרווח הנקי של החברה עמד על 540 מיליון אירו, עלייה של 18.6% לעומת הרבעון המקביל. ההכנסות צמחו ב-10% ל-5.55 מיליון אירו. המכירות של אדידס בצפון אמריקה עלו ב-21%, בסין המכירות הוסיפו 26% ואילו ברוסיה, המכירות ירדו ב-16%. המכירות של המותג ריבוק ירדו ב-3%.

 

המסחר באסיה הושפע מהודעת הפדרל ריזרב האמריקאי, שאמנם השאיר את הריבית בארה"ב על כנה, אך הודיע כי הוא צופה עלייה באינפלציה. במקביל, היום ומחר צפוית להתקיים בבייג'ין שיחות בין נציגי סין וארה"ב לגבי מדיניות הסחר בין שתי המדינות.

National Australia Bank  הודיע היום כי הרווח שלו במחצית הראשונה של השנה ירד ב-16% לרווח נקי של 2.76 מיליארד דולר.

חברת הטלפונים הסינית שיאומי בחרה בהונג קונג לביצוע הנפקתה, שצפויה להיות הגדולה ביותר בעולם מאז 2014. החברה צפויה לגייס לפחות 10 מיליארד דולר לפי בלומברג, ולהיות מוערכת ב-100 מיליארד דולר. שיאומי דיווחה על הפסד של 6.9 מיליארד דולר ב-2017, לעומת רווח בשנה שלפני, וזאת למרות שהכנסותיה עלו ב-67.5% ל-18 מיליארד דולר.