הממונה על הנדסת הביצועים בטסלה מצטרף לגל הפורשים

מתיו סקול הצטרף לווימו, חברת המכוניות האוטונומיות של גוגל

טסלה/ צילום:רויטרס
טסלה/ צילום:רויטרס

מתיו סקול, בכיר בטסלה האחראי על הנדסת ביצועים בחברה (Director of Field Performance Engineering) עזב את החברה והצטרף לוויימו, חברת הרכבים האוטונומיים של חברת האם של גוגל, אלפבית - כך דווח בוול סטריט ג'ורנל. לא ידוע כרגע מה יהיה תפקידו הרשמי של סקול באלפבית, אך בוול סטריט ג'ורנל דווח כי הוא הצטרף לצוות הבטיחות בחברה וכי הוא יטפל ב"מגוון" סוגיות בטיחות הנוגעות לרכבים אוטונומיים. טסלה לא הגיבה לדיווח, ובחברת ווימו אישרו כי סקול החל לעבוד בחברה.

סקול היה האחראי על הקשר עם חוקרי בטיחות של רשויות ארה"ב, ותזמון העזיבה שלו קשה במיוחד עבור טסלה. החברה מתמודדת עם מספר חקירות בנוגע לתאונות של רכביה, ביניהן תאונה קטלנית בסן פרנסיסקו במרץ וחקירה שנפתחה השבוע בנוגע לתאונה בפלורידה. סקול הצטרף לטסלה לפני כשנה.

בסוף השבוע הודיעה טסלה כי המהנדס הראשי בחברה, סגן הנשיא דאג פילד "לוקח פסק זמן" מהחברה "עבור טעינה מחודשת". החברה לא פירטה מתי הוא מתכנן לחזור, אך בוול סטריט ג'ורנל נכתב כי מדובר בשבתון של שישה שבועות. גם עזיבתו מגיעה בזמן קריטי לחברה בו היא נאבקת כדי להשיק את מודל 3 של רכביה בזמן בו התחייבה. עזיבתו קורית זמן קצר לאחר שמנכ"ל החברה אילון מאסק החל לפקח באופן אישי על תהליך הייצור כדי לעמוד ביעדים.