המסחר בוול סטריט ננעל בעליות; מניות ההימורים זינקו

היום לא התפרסמו נתוני מאקרו משמעותיים • עונת הדוחות נמשכת • עליות בבורסות אסיה וירידות באירופה

השור של וול סטריט / צילום: שאטרסטוק
השור של וול סטריט / צילום: שאטרסטוק

המסחר בניו-יורק התנהל היום (ב') בעליות שערים, כאשר מדד ה-S&P 500 היה תנודתי ביחס לשאר המדדים. בבורסות אסיה נרשמו עליות שערים, בעוד באירופה נרשמות ירידות.

 

היום לא התפרסמו נתוני מאקרו משמעותיים, ובמסגרת עונת הדוחות לא פורסמו דוחות של חברות שעלולות להשפיע על המגמה הכוללת במסחר. בראש סדר היום הכלכלי עמדו השיחות לקראת הסכם סחר חדש של ארה"ב וסין, שייכנסו היום לסבב נוסף.

בסך-הכול האופטימיות בשווקים הפיננסים נשמרת, לאחר שהנשיא דונלד טראמפ הוציא את ארה"ב מהסכם הגרעין עם איראן. נראה כי החששות מפני עליית מחירי הנפט  מתבדים, מאחר שככל שייווצר לחץ על מחירי הנפט כתוצאה מחרם על הנפט האיראני, הרי שערב הסעודית תהיה זו שתישאב לוואקום ותשמח להשתלט על מכסות הנפט שיופקעו מאיראן. יחד עם זאת, בנטרול ההשפעות הפוליטיות שכרגע לא ממש מאיימות על השווקים, הרי שהעולם נמצא בראשיתו של תהליך עליית ריביות, תהליך שמכביד על השווקים. כרגע ההערכות הן ששוק המניות יכול להכיל תשואות אג"ח ממשלתי של 3%, אך יהיה לו קשה מאוד להכיל תשואות גבוהות יותר.

טבע  המשיכה לרכז עניין, לאחר שמנהל קשרי המשקיעים של החברה בישראל אמר השבוע בכנס משקיעים שארגן בנק ההשקעות אופנהיימר, כי החברה מרגישה על קרקע יציבה בכל הנוגע לרמת החוב שירדה לכ-30 מיליארד דולר.

פריגו  נסחרה בירידות, זאת בעקבות ההודעה על אי-קבלת אישור ה-FDA למשאף האסטמה שלה, מה שמשפיע גם על מניית טבע.

מזור רובוטיקה  פרסמה את הדוחות הכספיים שהצביעו על חזרה להפסדים. עוד מאופנהיימר: שומר על המלצת "ביצועי היתר" לאמדוקס  עם מחיר יעד של 77 דולר. בנק ההשקעות מעלה את מחיר היעד של נייס  ל-115 דולר לאחר הדוחות הכספיים. באופנהיימר שומרים do על המלצת "ביצועי היתר" במחיר יעד של 90 דולר לוויקס.קום .

לאחר שבית המשפט העליון הפך את הימורי הספורט לחוקיים, מניות חברות ההימורים והקזינואים קפצו, בינהן 888 , סיינטיפיק גיימס (מעל ל-12%), בויד גיימינג (מעל ל-4%), סיזר אנטרטיינמנט (מעל ל-6%) ואינטרנשיונל ספידווי (כ-1%).