פגישה עם הרופא באמצעות וידאו צ'ט? בקרוב אצל סמסונג

בקרוב, לקוחות סמסונג בבריטניה יוכלו לדבר עם רופאים באמצעות אפליקציה על מכשירם • בנוסף, האפליקציה תסייע בחיפוש סימפטומים באמצעות מערכת חכמה

סמסונג / צילום: רויטרס
סמסונג / צילום: רויטרס

משתמשי סמסונג בבריטניה יוכלו בקרוב לדבר עם רופאים באמצעות אפליקציית "Health app" שבמכשירם. סמסונג תתקין בטלפונים שהיא מוכרת בבריטניה את מערכת הבינה המלאכותית שפיתחה החברה הלונדונית Babylon. הטכנולוגיה של בבילון תאפשר למשתמשים לקיים פגישה עם רופא באמצעות וידאו צ'ט, וגם להשתמש בווידאו צ'ט כדי לקבוע פגישה רגילה עם רופא. בנוסף, המשתמשים יוכלו לחפש במערכת החכמה סימפטומים שונים מהם הם סובלים.

השירות יהיה זמין בתחילה בטלפונים שנמכרו בבריטניה בלבד, אך בהמשך התכנון הוא להרחיב את שיתוף-הפעולה, כך שהשירות יהיה זמין למשתמשי סמסונג בכל העולם דרך "Health app". עלות השירות בבריטניה יהיה 67 דולר לשנה או 33 דולר עבור פגישה חד-פעמית, סמסונג תשלם לבבילון על הרישיון להשתמש בטכנולוגיה שלה, והרווחים מהשימוש באפליקציה יתחלקו בין השתיים.

בבילון משתפת פעולה עם מערכות שירותי הבריאות הציבוריות האנגליות ומציעה גם למבוטחים שלהן שירותים דומים כמו אפשרות לקיים וידאו צ'ט עם רופאים במערכת הציבורית. רופאים בריטים שעובדים במערכת הציבורית האשימו את בבילון בכך שהיא בוחרת לשרת רק לקוחות עם סימפטומים בהם קל לטפל, ובכך מונעת טיפול ממקרים קשים יותר.