הסכסוך בבית ההשקעות פסגות: העובדים שוב שובתים

ההשבתה החלה היום ב-15:00 והיא עד תום היום • הנהלת פסגות: "מנהלים מו"מ באחריות ובתום לב עם ועד העובדים במטרה להגיע בהקדם להסכם קיבוצי. מצרים על כך שוועד העובדים החליט לנקוט שוב בצעדים ארגוניים, במיוחד כאשר ההנהלה הציעה הצעה משופרת"

ברק סורני / צילום: גיא חמוי
ברק סורני / צילום: גיא חמוי

העימות בין העובדים בבית ההשקעות הגדול בשוק, פסגות, לבין ההנהלה נמשך, והיום מדובר בהשבתה של העבודה החל מהשעה 15:00 "עד לתום יום העבודה", כפי שנמסר לפני מספר דקות מהעובדים המאוגדים בכוח לעובדים. על פי הודעת העובדים, "במסגרת השביתה לא יפעל עד לסוף היום מוקד שירות הלקוחות, לא יתקבלו שיחות מלקוחות החברה, לא תהיה קבלת קהל, מחלקת התפעול תושבת ולא יתקיימו פגישות שיווק או שיחות שימור".

העובדים, שכבר נקטו בשביתה אותה הם מגדירים "שביתת אזהרה", מוחים לטענתם "על סירובה של ההנהלה להתקדם במו"מ לכינון הסכם קיבוצי בחברה המתקיים מאז ספטמבר 2016", כשהם מוסרים בנוסף כי "לדאבוננו ממשיכה ההנהלה להתבצר בעמדותיה ולהציב דרישות דרקוניות, ובראשה דרישת ההנהלה להתנות תוספות שכר בביצועי החברה, דרישה שאין לה אח ורע בהסכמים קיבוציים במשק", לדברי שלומי לוגסי, יו"ר ועד העובדים, שמוסיף וטוען כי הנהלת החברה דחתה כמחצית מן הדרישות שהעבירו העובדים.

מהצד השני הנהלת פסגות מוסרת כי היא "מנהלת משא ומתן באחריות ובתום לב עם ועד העובדים במטרה להגיע בהקדם להסכם קיבוצי. אנו מצרים על כך שוועד העובדים החליט לנקוט שוב בצעדים ארגוניים, במיוחד כאשר הנהלת החברה הציעה הצעה משופרת של תוספות שכר והטבות משמעותיות.
אנו סבורים כי על וועד העובדים לגלות אחריות כלפי החברה, עובדיה, וציבור לקוחותיה ולשוב מיד לשולחן המשא ומתן. הנהלת החברה תמשיך לפעול על מנת להעניק שירות מלא ומיטבי ללקוחות פסגות".