IntSights Cyber Intelligence סוגרת גיוס בהיקף 17 מיליון דולר

חברת הסייבר IntSights Cyber Intelligence הודיעה על סגירת סבב C של גיוס הון בהיקף 17 מיליון דולר • סך ההון שגייסה החברה עד כה מגיע ל ל-40 מיליון דולר

חברת הסייבר IntSights Cyber Intelligence הודיעה על סגירת סבב C של גיוס הון בהיקף 17 מיליון דולר. את גיוס ההון הובילה קרן Tola Capital אליה הצטרפו המשקיעים הנוכחיים של החברה: קרן גלילות קפיטל, בלאקסטון, בלומברג, Wipro ו-ClearSky Security. סך ההון שגייסה החברה עד כה מגיע ל ל-40 מיליון דולר.

חברת אינטסייטס מפתחת מערכת ניתוח סיכוני סייבר לארגונים גדולים שמספקת מודיעין על איומים ומפעילה הגנה פרואקטיבית אוטומטית. חברת המחקר Forrester Research קבעה בדו"ח שהתפרסם בתחילת החודש כי לאינסייטס יש יכולות מודיעין סייבר יוצאות דופן בערוצים דיגיטליים קשים לגישה כמו הרשת האפלה, אתרי P2P וחדרי צ'אט מאובטחים, אשר מאפשרות חשיפה של איומי סייבר ואיומים פיזייים, הונאה וגניבת נתונים. להערכת פורסטר ריסרץ', התרחבות החברה מעיד על התחזקות מעמדה בתעשיית הסייבר.

אינטסייטס מדווחת על גידול של 210% בבסיס הלקוחות שלה, בהן 20 חברות הנמצאות ברשימת הפורצ'ן 500. מדובר בחברות בתחומי השירותים הפיננסיים, הרכב, הטלקום, קמעונאות וגיימינג.

החברה מציינת כי כספי הגיוס הנוכחי ישמשו להרחבת יכולתה של החברה בתחום האלגוריתמים לכריית נתונים המספקים זיהוי איומים ו"סיור בשטחי אויב" ללקוחות הנמצאים "ברשת הכהה והעמוקה". כמו כן הם ישמשו להתרחבות החברה לשווקים גלובליים כולל אסיה-פסיפיק, המזרח התיכון ואמריקה הלטינית.

אינטסייטס הוקמה ב-2015 על ידי גיא ניצן, גל בן דוד ואלון ארבץ, בוגרי יחידות טכנולוגיות בצה"ל. החברה פועלת ממשרדים בתל אביב, אמסטרדם, בוסטון, דאלאס, ניו יורק, טוקיו וסינגפור, למעלה מ-15 שותפים אסטרטגיים ו-40 מפיצים ברחבי העולם.