אפליקציית לימוד הנגינה JoyTunes גייסה 10 מיליון דולר

JoyTunes הודיעה אתמול על השלמת גיוס הון בהיקף של 10 מיליון דולר מקרנות השקעה מובילות • סך הגיוסים של החברה עד כה הגיע ל-17 מיליון דולר

מייסדי JoyTunes / עמרי שפירא
מייסדי JoyTunes / עמרי שפירא

JoyTunes הודיעה אתמול (א') על השלמת גיוס הון בהיקף של 10 מיליון דולר מקרנות השקעה מובילות, בהן קרן הצמיחה Insight Venture Partners מהגדולות בארה״ב, קרן Aleph שלקחה חלק גם בגיוסים הקודמים של החברה וקרן Genesis Partners. להשקעה הצטרף גם מנכ״ל Yelp, בעצמו משתמש של מוצרי החברה. סך הגיוסים של החברה עד כה הגיע ל-17 מיליון דולר. "אנחנו לא מחפשים אקזיט, אלא מתכוונים להתרחב לשווקים חדשים ואולי לתחומי עיסוק חדשים ולצמוח להיות הנטפליקס של עולם הנגינה ואיכות החיים", אמר ל"גלובס" יובל קמינקא, מנכ"ל וממייסדי החברה.

JoyTunes מדווחת על צמיחה של 500% בשנה האחרונה בהיקף ההכנסות של החברה, שנאמדות ביותר מ-10 מיליון דולר. החברה עצמה לא דיווחה על היקף ההכנסות אך ציינה כי הן מבוססות על תשלום דמי שימוש ממיליוני לקוחות, שגם הם הולכים ומתרבים בקצב מהיר. הצמיחה המהירה מעניינת משקיעים רבים, ולדברי קמינקא גם התקבלו מספר הצעות לרכישת החברה, שנדחו. ״אנחנו בונים עצמנו כשירות לכל בני המשפחה. כחזון עסקי אנחנו נהיה כמו נטפליקס - שירות מנוי בכל בית. זה חזון עסקי מאוד גדול ולשם אנחנו חותרים. אנחנו עובדים מאוד קשה שזה יקרה״.

המוצר של JoyTunes הוא אפליקציה ללימוד עצמי של נגינה על שורה ארוכה של כלי נגינה, בתוך חוויית משתמש אטרקטיבית. מוצר מקביל של החברה משמש מורים לנגינה בתרגול תלמידיהם ומוצר שלישי מציע לימוד נגינה לפעוטות. קמינקא אומר שמדובר במוצרים שפונים לשוק אפליקציות ה-Lifestyle העולמי: ״זה מוצר לפונה למישהו שאומר - אני רוצה בלילה כשהילדים ישנים לשים את האוזניות ולג׳מג׳ם בוב דילן. יש בזה משהו מעצים חיים, דומה לאנשים שרוצים ללמוד יוגה או שפה שניה עם דולינגו״.

JoyTunes נוסדה על ידי רועי איציקובסקי והאחים יובל ויגאל קמינקא, החברה מונה כיום 26 עובדים ביניהם מפתחים, מעצבים מוסיקאים ואנשי חינוך. החברה ממוקמת בתל אביב ולאחרונה שכרה משרדים נוספים בעיר. ״אנחנו צוות קטנטן עם ביצועים מרשימים. אנחנו בשלבי צמיחה. אנחנו מרווחים כבר תקופה לא מבוטלת אבל אנחנוט מסתערים על העולם. אנחנו שאפתנים לגבי כמה גדול אנחנו רוצים שזה יהיה״, אומר קמינקא. לדבריו כספי הגיוס ישמשו לבניית צוותים עצמאיים לפיתוח יכולות חדשות של האפליקציות.