מלאנוקס: המוצרים משולבים ב-3 מחשבי-העל הגדולים בעולם

מלאנוקס דיווחה כי בפעם הראשונה פתרונות האינפיניבנד שלה מאיצים את שלושת המחשבים הראשונים ברשימת ה-TOP 500, בהם מערכת מחשוב-העל (HPC) והאינטליגנציה המלאכותית (AI) המהירה ביותר בעולם ומחשב-העל המהיר ביותר בסין

איל ולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס / צילום: באדיבות מלאנוקס
איל ולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס / צילום: באדיבות מלאנוקס

מספר ימים לאחר שדיווחה על סיום מאבק הפרוקסי והגעה להסכם מול קרן סטארבורד, חברת הטכנולוגיה מלאנוקס פרסמה דיווח מהתחום הטכנולוגי. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת ציוד תקשורת, הכולל שבבים, כרטיסים, מתגי תקשורת וכבלים להעברת נתונים מהירה בתקשורת ארגונית, בטכנולוגיות infiniband ו-ethernet .

מלאנוקס דיווחה כי בפעם הראשונה פתרונות האינפיניבנד של החברה מאיצים את שלושת המחשבים הראשונים ברשימת ה-TOP 500, ו-4 מתוך 5 המערכות המהירות בעולם: מערכת מחשוב-העל (HPC) והאינטליגנציה המלאכותית (AI) המהירה ביותר בעולם אשר הושקה במעבדה הלאומית Oak Ridge, מחשב-העל המהיר ביותר בסין אשר דורג במקום השני ברשימה, מחשב-העל השני המהיר ביותר בארה"ב, במעבדה הלאומית - Lawrence Livermore, אשר דורג במקום השלישי, ומערכת מחשוב-העל והאינטליגנציה המלאכותית המהירה ביותר ביפן, המדורגת במקום החמישי.

מלאנוקס ציינה שרשימת ה-TOP 500 התפתחה בשנים האחרונות וכוללת יותר פלטפורמות Hyperscale, ענן ופלטפורמות ארגוניות, בנוסף למערכות מחשוב-על ואינטליגנציה המלאכותית.

"פתרונות האינפיניבנד והאית'רנט של מלאנוקס מקשרים כיום 216 מערכות ברשימת ה-TOP 500, גידול של 13% בשישה חודשים מנובמבר 2017 עד יוני 2018", אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "טכנולוגית ההאצה החכמה ועיבוד הנתונים הרשתי שאינפיניבנד מספקת, מאפשרת את הביצועים ואת ה-Scalability הגבוהים ביותר עבור יישומי מחשוב-על ובינה מלאכותית, ולכן אינפיניבנד הנה מערכת הקישוריות הנבחרת על-ידי רוב פלטפורמות מחשוב-העל ברחבי העולם. אנו גאים להאיץ את מחשב-העל המהיר בעולם ובארה"ב, מחשבי העל המהירים ביותר בסין, יפן, גרמניה, קנדה, איטליה ומדינות אחרות. טכנולוגיית אינפיניבנד מאפשרת לארגונים מחקריים, ממשלתיים ותעשייתיים להגיע לתגליות חדשות ותובנות נתונים טובות יותר אשר לא היו אפשריות בעבר, ולפתח דורות חדשים של מוצרים על-ידי מקסום ביצועי מרכז הנתונים וההחזר הכולל על ההשקעה".

"בזכות היתרונות הטכנולוגיים המובילים שלהם, פתרונות ה- אית'רנט שלנו מחברים את כל המערכות המבוססות אית'רנט במהירויות של 25 גיגהביט ומעלה ברשימת ה- TOP 500 , ומדגימות את האימוץ ההולך וגדל של כרטיסי הרשת, המתגים והכבלים בטכנולוגיית האית'רנט שלנו, עבור תשתיות Hyperscale , ענן ופלטפורמות ארגוניות.

פתרונות האינפיניבנד והאית'רנט HDR 200Gb/s שלנו יגדילו אף יותר את היתרון הטכנולוגי שלנו ויאפשרו את הדור הבא של מחשבי העל המובילים בעולם".

מלאנוקס  נסחרת בנאסד"ק בשווי 4.3 מיליארד דולר.