הסטארט-אפ YOOBIC השלים גיוס של 25 מילון דולר

הגיוס הובל על ידי הקרנות Insight Venture Partners ו-Felix Capital • החברה, שפיתחה פלטפורמת ניהול ומעקב אחר מכירות של רשתות חנויות, מתכוונת לגייס 100 עובדים חדשים לחברה

מימין לשמאל: מייסדי יוביק פבריס, אבי וג'יל חייט / צילום: ליאור דלל
מימין לשמאל: מייסדי יוביק פבריס, אבי וג'יל חייט / צילום: ליאור דלל

חברת הסטארט-אפ YOOBIC (יוביק) של שלושת האחים חייט הודיעה על סגירת סבב B של גיוס הון בהיקף 25 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי הקרנות Insight Venture Partners ו-Felix Capital, שגם הובילה את סבב הגיוס הקודם ביחד עם המשקיע גיגי לוי-וייס. עד כה גייסה החברה 30.3 מיליון דולר.

יוביק פיתחה פלטפורמת ניהול ומעקב אחר מכירות של רשתות חנויות באמצעות שירות SaaS הניתן באתר החברה. לקוחות החברה הן חנויות ומותגים ב-44 מדינות, שמשתמשים בפלטפורמה כדי לעקוב אחר תהליכי שיווק ומכירות בתוך הארגון בזמן אמת. מדובר ביותר מ-100 מותגים וקמעונאים בינלאומיים, עם יותר מ-200 אלף סניפים, בהם, מותגי הרכב פז'ו וסיטרואן, מותגי האופנה לקוסט, קופלס, פושצ'יני וענקית הקמעונאות הגרמנית אלדי.

יוביק מתחילה כעת בגיוס מאסיבי של כוח אדם, שנועד להוסיף 100 עובדים חדשים לחברה, במשרדיה בתל אביב, לונדון ופריז. החברה תשתמש בהון שגויס כדי להמשיך ולפתח את יכולות הפלטפורמה שלה ולהוסיף שירותים חדשים. כמו כן היא מתכוונת להרחיב את פעילותה ולהיכנס לשוק האמריקאי ועל כן תגייס אנשי מכירות לקראת השקת המשרדים בניו יורק בחודש ספטמבר.

פבריס חייט, מנכ"ל ואחד ממייסדי החברה, אומר: "פתיחת המשרדים בניו יורק מהווה ציון דרך בהתרחבות הבינלאומית שלנו. חווינו גידול בהכנסות של 143% במהלך השנה הקודמת והכפלנו את צוות העובדים הקיימים ל-100. אנו מציעים היום את הפתרון המוביל לקמעונאים באירופה והפלטפורמה שלנו משמשת לביצוע מאות אלפי משימות ביום. ללקוחות יש ציפיות גבוהות יותר מאי פעם, מה שהופך ניהול חנויות למאתגר יותר. הדיגיטציה של החנות, שאנו מציעים, מאפשרת לייעל את התהליכים תפעוליים, תוך כדי חיסכון בזמן והקטנת עלויות תפעול".

חברת יוביק הוקמה בשנת 2014 על ידי האחים חייט, שזהו המיזם השני שלהם לאחר שמכרו את חברת Vizelia לשניידר אלקטריק בשנת 2011.