סטארט-אפ תל-אביבי לטכנולוגיית זיהוי פנים גייס 28 מיליון ד'

AnyVision, המפתחת טכנולוגיית זיהוי פנים, גוף ועצמים, השלימה סבב גיוס A בהובלת Bosch • המוצר המרכזי של החברה פנה לשוק הביטחוני, ומוצרים נוספים כוללים טכנולוגיית זיהוי פנים לצורך אימות משתמשים, בדומה לטכנולוגיה של אייפון X

זיהוי פנים/ צילום: שאטרסטוק
זיהוי פנים/ צילום: שאטרסטוק

הסטארט-אפ התל-אביבי AnyVision, המפתח טכנולוגיית זיהוי פנים, גוף ועצמים, השלים סבב גיוס A של 28 מיליון דולר בהובלת Bosch. עד כה, החברה עבדה במספר שווקים, כאשר המוצר המרכזי שלה פנה לשוק הביטחוני.

מוצרים נוספים של החברה כוללים טכנולוגיית זיהוי פנים לצורך אימות משתמשים, בדומה לטכנולוגיה של אייפון X, ושל סטארט-אפים כמו מנטיס ויז'ן. מוצרים נוספים מיועדים לשימוש בתעשיית הספורט והבידור ובעולם הקמעונות.

בנוסף, לחברה מצלמות מעקב חכמות שלטענתה נועדו להגן על פרטיות הציבור: מצלמות מעקב כיום מצלמות ומקליטות את פניהם של כלל האנשים, והן מותקנות ביותר ויותר מקומות ומתעדות חלקים הולכים וגדלים מהמרחב הציבורי והפרטי. המצלמות של AnyVision חושפות רק את פניהם של גורמים בעלי עניין, כאשר שאר הפרטים מפוקסלים, כך שמפעיל המצלמות עצמו לא יכול לראותם.

״בנינו את AnyVision כך שהטכנולוגיה שבבסיסה תוכל לספק פתרונות לבעיות אופייניות לתחום ה-Computer Vision ולהתאים עצמה לכל מצלמה בכל רגע נתון״ מספר אילון אטשטיין, מנכ״ל החברה ואחד ממייסדיה. האסטרטגיה של שימוש בציוד בסיסי לצורך הפעלת טכנולוגיית עיבוד תמונה אינה ייחודית לחברה, אך אטשטיין בטוח בהצלחתה של AnyVision: ״כבר הוכחנו את היכולות שלנו בשוק", הוא אומר. הוא מתייחס ללקוחות החברה ושותפיה העסקיים, הכוללים חברות דוגמת מייקרוסופט, גוגל, Johnson Controls, טלפוניקה וג׳נטק.

הגיוס, עליו הכריזה החברה ביום ו' האחרון, נועד לתמוך בצמיחתה המהירה של החברה, אשר בתוך שנתיים בלבד צמחה מחברה של כ-20 עובדים לחברה של 130 עובדים. כיום, החברה פועלת בארה"ב, באנגליה ובישראל ובכוונתה לפתוח שלושה משרדים נוספים עד סוף השנה: בלוס אנג׳לס, לונדון וסינגפור.

ת.ז עדכנית:

הקמה: 2015

מייסדים: איילון אטשטיין, פרופ' ניל רוברטסון ושלמה בן ארצי

עובדים: 130

משרדים: ארה"ב, אנגליה וישראל

גיוסי הון: 28 מיילון דולר

משקיעות: Bosch