קרדיט סוויס הוריד את מחיר היעד למניית טאואר אך נותר חיובי

האנליסט קוואנג טונג לי מקרדיט סוויס: "השווי אטרקטיבי" • מניית טאואר נפלה ב-12.8% בימים חמישי ושישי בנאסד"ק

האכזבה מהתחזיות שפרסמה חברת השבבים טאואר   ביום חמישי הובילה לצניחה של 14.5% במחיר המניה בוול סטריט באותו יום וירדה אל מתחת למחיר של 20 דולר, לראשונה מינואר 2017. למחרת המניה תיקנה מעט עם עלייה של 2%, כך שבשני ימי המסחר שמאז פרסום הדוחות, מניית טאואר איבדה 12.8% מערכה. מחיר הנעילה ביום שישי, כ-20.2 דולר, משקף לטאואר שווי שוק של 2 מיליארד דולר.

טאואר פרסמה ביום חמישי את דוחות הרבעון השני שהיו בהתאם לצפי, אך פרסמה תחזית מאכזבת לרבעון השלישי. זהו הרבעון השלישי ברציפות שבו טאואר מפרסמת תחזיות שמאכזבות את המשקיעים. הפעם התחזית היא להכנסות של 335 מיליון דולר ברבעון, בדומה לרבעון השני, אך ירידה של 5.6% ביחס לרבעון המקביל. טאואר מצפה לרבעון שיא ברבעון הרביעי של השנה, אך השנה כולה תסתיים עם ירידה מסוימת בהכנסות לעומת 2017.

בתגובה לדוחות, קרדיט סוויס הוריד את מחיר היעד למניית טאואר ב-3 דולר, לרמה של 28.5 דולר. מחיר היעד המעודכן עדיין גבוה ב-40.8% ממחיר המניה בנאסד"ק, וההמלצה בקרדיט סוויס נותרת ללא שינוי, "תשואת יתר".

האנליסט קוואנג טונג לי מקרדיט סוויס כתב כי סביר להניח שהתחזיות לרבעון השלישי הן "אתחול (reset) אחרון" לקראת חזרה לצמיחה ברבעון הרביעי. להערכת האנליסט, הגדלת קיבולת הייצור באתר החברה בניופורט ביץ' והמשך הביקושים החזקים בתחומי ה-SiGe יובילו לכך שההכנסות האורגניות של טאואר יצמחו ב-7% ב-2019. הכוונה להכנסות בנטרול התרומה של המיזם עם פנסוניק ושל Maxim, שבקרדיט סוויס מעריכים שהן כ-35% מהכנסות טאואר ושהן צפויות להישאר ללא שינוי בשנה הבאה. בסך-הכול מעריכים בבנק כי הכנסות טאואר ב-2019 יצמחו ב-4% ל-1.41 מיליארד דולר.

בקרדיט סוויס סבורים כי השווי הנוכחי של טאואר אטרקטיבי ברגע שתחזור הצמיחה, וזאת כשהמניה נסחרת כיום במכפיל רווח של 8.5 לשנת 2019.