סיילספורס ממנה את קית' בלוק כמנכ"ל שותף לצד מארק בניוף

בלוק, שהצטרף לסיילספורס ב-2013, יכהן לצד מייסד החברה והמנכ"ל הנוכחי, מארק בניוף • בלוק יוביל את אסטרטגיית הצמיחה בחברה ובניוף ימשיך לכהן כיו"ר הדירקטוריון ויהיה אחראי על החזון והחדשנות בטכנולוגיה

מטה סיילספורס / צילום: רויטרס
מטה סיילספורס / צילום: רויטרס

קית' בלוק מונה למנכ"ל שותף בחברת Salesforce, והוא יכהן לצדו של המנכ"ל הנוכחי ומייסד החברה, מארק בניוף. בלוק הצטרף לסיילספורס בשנת 2013 לאחר שעזב את אורקל, ומילא בחברה מספר תפקידים מאז, ביניהם סגן יו"ר, נשיא ומנהל תפעול ראשי.

חלוקת התפקידים בין השניים תישאר דומה למצב היום. בלוק יוביל את "אסטרטגיית הצמיחה, הביצועים ותפעול החברה" לפי הצהרת החברה, בעוד שבניוף ימשיך לכהן כיו"ר הדירקטוריון ויהיה אחראי על "החזון והחדשנות בתחומי הטכנולוגיה, השיווק וההתקשרות מול בעלי המניות".

מטרת השינוי היא להפוך את השותפות בין השניים לרשמית, על רקע הצמיחה המהירה של החברה וההתרחבות הבינלאומית, כך הסביר בלוק בריאיון ל-CNBC. הוא הוסיף כי מדובר בצעד טבעי, מאחר שכל אחד מהם רואה בשני יועץ שהוא סומך עליו. בהצהרת שפרסמה החברה, בניוף אמר על המינוי כי "קית' שימש לי כחבר אמת מאז הצטרף לסיילספורס לפני חמש שנים, ואני מאושר לצרפו כמנכ"ל שותף".

בחודש שעבר סיילספורס רכשה את הסטארט-אפ הישראלי דאטורמה בסכום המוערך ב-850 מיליון דולר, והיא צפויה להקים מרכז פיתוח בישראל על בסיס המשרד המקומי של דאטורמה.