בריטניה: פצועים מהתנגשות רכב ליד הפרלמנט בלונדון

הנהג נעצר אחרי שהתנגש במחסומים הסמוכים למבנה, וכוחות גדולים נפרסו במקום • הרקע לאירוע לא ברור, אך המשטרה בשלב זה מגדירה זאת תאונת דרכים חמורה

כוחות משטרה באזור האירוע בלונדון / צילום: רויטרס
כוחות משטרה באזור האירוע בלונדון / צילום: רויטרס

כמה בני אדם נפצעו היום (ג') מהתנגשות רכב במחסום מחוץ לבניין הפרלמנט הבריטי בלונדון - כך מסרה המשטרה. הנהג נעצר על ידי כוחות משטרה רבים, שהגיעו לזירה וסגרו את האזורים הסמוכים. לפי שירותי האמבולנס של לונדון, שני בני אדם נפצעו, אך הם לא בסכנת חיים.

הרקע לתקרית עדיין לא ברור, אך היחידה ללוחמה בטרור מובילה את החקירה. כמה עדי ראיה טענו כי כלי הרכב האיץ וניסה לפגוע במכוון בהולכי רגל. בעקבות התקרית, נסגרה תחנת המטרו הסמוכה.

"נהג המכונית נעצר על ידי השוטרים בזירה, כמה הולכי רגל נפצעו. השוטרים נותרו בזירה, נמסור מידע נוסף כשיהיה לנו", נמסר בהודעת המשטרה בטוויטר. דוברת מטעם המשטרה אמרה כי עדיין לא ניתן לקבוע אם היה זה פיגוע או לא. "אנחנו עדיין מחברים את החלקים", אמר.

ברשתות החברתיות פורסמו תמונות של הנהג, שנראה מובל באזיקים, אחרי ששוטרים באקדחים שלופים הורו לו לצאת. "עשן רב עלה מהמכונית", סיפר נהג אוטובוס, שהיה עד לאירוע, לרשת "סקיי ניוז".

אזור הפרלמנט חווה פיגוע דריסה בשנה שעברה. ארבעה בני אדם נהרגו במרץ אשתקד כשנהג פגע בהולכי רגל בגשר ווסטמיניסטר הסמוך לפרלמנט, לפני שהוא דקר למוות שוטר לא חמוש בשטח הפרלמנט. לאחר מכן הוא נורה למוות. זה היה הראשון מתוך חמישה פיגועים שאירעו בממלכה בשנה שעברה.