נעילה מעורבת בבורסות ארה"ב; מניית אפל ירדה בכ-1.2%

מניית פואמיקס הישראלית עלתה בכ-3% לאחר שדיווחה על תוצאות חיוביות בניסוי • אפל הציגה שלושה דגמי אייפון חדשים • שוקי המניות באירופה ננעלו בעליות שערים • הבורסות הגדולות באסיה ננעלו במגמה שלילית, על רקע הדיווחים כי סין צפויה לבקש בשבוע הבא מארגון הסחר העולמי להטיל סנקציות על ארה"ב

בורסת פריז / צילום: רויטרס ,Benoit Tessier
בורסת פריז / צילום: רויטרס ,Benoit Tessier

סקירת המסחר בשוקי ההון בעולם: דיווחים שוטפים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח, סחורות, מגמות, מדדים והמלצות אנליסטים

 

23:00

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת. כך, דאו ג'ונס  ו-S&P 500  סיימו את יום המסחר בעליות, ואילו מדד נאסד"ק  ננעל בירידות. 

מניות בואינג  וקטרפילר  בלטו בעליות על רקע האפשרות לחידוש שיחות הסחר בין ארה"ב וסין. גם מניית פואמיקס  הישראלית סיימה את המסחר בעליות. לעומת זאת אפל  ירידה במסחר לאחר שהציגה שלושה דגמי אייפון חדשים, בהם גם האייפון הגדול והיקר ביותר מעולם. 

21:30

בשעה זו מתנהל המסחר בוול סטריט בירידות. מדדי נאסד"ק 100 , דאו ג'ונס  ו-S&P 500  נסחרים במגמה שלילית.

מניית אפל  יורדת לאחר שהחברה הציגה שלושה דגמים חדשים של אייפונים

20:00

בשעה זו מתנהל המסחר בוול סטריט במגמה מעורבת. מדד נאסד"ק 100  יורד, אך לעומתו מדד דאו ג'ונס  ומדד S&P 500  עולים. מדד דאו ג'ונס החל לעלות עם ההודעה על אפשרות לשיחות סחר חדשות בין ארה"ב לסין. התקווה להשיב על כנם יחסי מסחר תקינים ולניהול משא ומתן כלכלי עודדה את השווקים. 

מניות בואינג  וקטרפילר  בולטות בעליות שערים אך מניות ג'ון דיר  ו-3M  נסחרות בירידות. 

19:00

המסחר בבורסות אירופה ננעל היום בעליות, כך מדדי דאקס , פוטסי  וקאק  סיימו במגמה חיובית. גם סטוקס 600  ננעל בעליות. המסחר בוול סטריט מתנהל בשעה זו במגמה מעורבת. מדד דאו ג'ונס  עולה, ואילו מדדי נאסד"ק  וS&P 500  יורדים. 

מניית פואמיקס  הישראלית מזנקת היום, אחרי שהחברה דיווחה על תוצאות חיוביות בניסוי שערכה בתרופה לטיפול באקנה

מניית אפל  נופלת במסחר לקראת ההכרזה על דגמי האייפון החדשים הערב. מניות בואינג  וקטרפילר  עולות. 

16:30

המסחר בוול סטריט נפתח בשעה זו במגמה מעורבת. מדד דאו ג'ונס  עולה, ואילו מדדי נאסד"ק  וS&P 500  יורדים. 

16:10

 

הבורסות באירופה נסחרות בשעה זו במגמה חיובית. מדד המניות הכלל-אירופי Stoxx 600  נסחר במגמת עלייה, וכן מדדי דאקס , פוטסי  וקאק 

האירו והליש"ט יורדים מול הדולר. האירו איבד מערכו 0.07% והליש"ט איבד מערכו 0.08%.

החוזים העתידיים מצביעים על פתיחה יציבה במסחר בוול סטריט. 

11:00

בורסות אירופה נפתחו בעליות הבוקר, למרות החשש בשווקים מהחרפת מלחמת הסחר ארה"ב-סין. מדד המניות הכלל-אירופי Stoxx 600  פתח בעליות קלות, כמו גם מדדי הדאקס  והקאק .

מניית הרמס  קופצת עם פתיחת המסחר.

הבורסות הגדולות באסיה ננעלו עם ירידות במדדי המניות הבולטים, הניקיי היפני , מדד שנחאי  ומדד ההנג סנג  של הונג-קונג, כשהאחרון נסגר בשפל של 14 חודשים. גם המדד האוסטרלי ASX 200 ננעל בירידות, כשהוא נמשך כלפי מטה על ידי מניות הסקטור הפיננסי.

08:00

המסחר בבורסות אסיה מתנהל היום (ד') במגמה שלילית. בורסת הונג-קונג  מתקרבת לשפל של 14 חודשים. הניקיי היפני  ומדד שנחאי  גם הם בטריטוריה שלילית. החששות מהחרפה במלחמת הסחר בין ארה"ב לסין גוררות את השווקים לירידות, זאת על רקע הדיווחים כי סין תבקש בשבוע הבא מארגון הסחר העולמי להטיל סנקציות על ארה"ב, כתגובה לדברי הנשיא טראמפ כי הוא מוכן להטיל מכסים נוספים על סחורות סיניות בהיקף של כ-267 מיליארד דולר.

בורסות וול סטריט ננעלו אמש בעליות, ומדד S&P 500 שב והתקרב לרמת 2,900 הנקודות. באירופה הסתיים המסחר במגמה מעורבת, עם ירידות בלונדון ובפרנקפורט ומנגד עלייה קלה במדד הקאק בפריז.

מחיר הנפט  מזנק על רקע החששות מסופת ההוריקן שמתקרבת לחוף המזרחי בארה"ב.