איזיג'ט: תקרית הרחפנים בגטוויק עלתה לנו בעשרות מיליוני ליש"ט

חברת הטיסות המוזלות דיווחה על פגיעה של 5 מיליון ליש"ט, שהן כ-6.44 מיליון דולר, ברווחיה ועלויות נוספות של כ-10 מיליון ליש"ט, לאחר שרחפנים ממקור בלתי מזוהה נצפו באזור שדה התעופה הלונדוני ויצרו 36 שעות של לחץ ביטחוני, שיבושי זמני טיסות וכאוס כללי

חברת הטיסות המוזלות איזיג'ט  הודיעה הבוקר (ג') כי תקריות הרחפנים ששיבשו את ההמראות והנחיתות בשדה התעופה גטוויק אשר בלונדון עלו לחברה מיליוני ליש"ט בהפסדים תפעוליים ועלויות נוספות.

החברה דיווחה על פגיעה של 5 מיליון ליש"ט, שהן כ-6.44 מיליון דולר, ברווחיה ועלויות נוספות של כ-10 מיליון ליש"ט, לאחר שרחפנים ממקור בלתי מזוהה נצפו באזור שדה התעופה הלונדוני ויצרו 36 שעות של לחץ ביטחוני, שיבושי זמני טיסות וכאוס כללי שהשפיעו על לא פחות מ-82 אלף לקוחות איזיג'ט וביטלו מעל 400 מטיסות החברה.

"התרחשה פגיעה חד-פעמית כלכלית בחברה אך תחזית הרווח שלנו נותרת בעינה", אמר היום יו"ר איזיג'ט, יוהאן לנדגרן. בחברה הוסיפו כי רמת הזמנת הטיסות לשנת 2019 מעודדת מאוד, למרות אי-הוודאות הגדולה סביב הסכם הברקזיט. "נתוני הבוקינג למחצית השנייה של השנה ימשיכו להיות גבוהים יותר מבשנה הקודמת", סיפר היום לנדגרן לעיתונאים.