יש אפילו פלאפל: הצצה לאימוג'יז החדשים של אפל ואנדרואיד

לכבוד יום האימוג'י הבינלאומי שנחגג אמש, אפל וגוגל העניקו הצצה לחלק מעשרות האימוג'ים החדשים שיצאו בהמשך השנה, יחד עם עדכוני גרסאות למערכות ההפעלה למובייל שלהן

תקשורת בהתכתבות כבר מזמן איננה שלמה מבלי לתבל אותה באימוג'ים שונים ומשונים שמתארים מצבי רוח, סיטואציות ועוד. לכבוד יום האימוג'י הבינלאומי שנחגג אמש, אפל וגוגל העניקו הצצה לחלק מעשרות האימוג'ים החדשים שיצאו בהמשך השנה, יחד עם עדכוני גרסאות למערכות ההפעלה למובייל שלהן.

נושא שניתן לו דגש באימוג'ים החדשים הוא מגוון והכללה, ולכן המשתמשים יוכלו לבחור בין עשרות שילובים של צבעי עור ומגדרים, עבור האימוג'י של זוג אוהבים שמחזיק ידיים, למשל. כחלק ממאמץ ההכללה, ייצאו גם אימוג'ים שמייצגים אנשים עם מוגבלויות שונות - כמו אוזן עם מכשיר שמיעה, כסא גלגלים, כלב נחייה ואיברים תותבים.

אך מבחינת הישראלים, כנראה שגולת הכותרת תהיה אימוג'י חדש של כדורי פלאפל - אשר מונחים על צלחת חומוס. בנוסף למאכל הרחוב האהוב, ייתווספו אימוג'ים נוספים לקטגוריית המזון כמו וופל בלגי, שום וחמאה, וכן יושקו אימוג'ים חדשים של חיות כמו עצלן ופלמינגו. עוד צפויים לצאת גם אימוג'ים הנוגעים לפעילויות פנאי שונות, כמו עפיפון ויו-יו למשל.