ננו דיימנשן תגייס עד 7 מיליון דולר בהלוואה המירה למניות; מכרה מערכת DragonFly לחברה ביטחונית מובילה

לפני כחודשיים הודיעה יצרנית מדפסות התלת-ממד כי שכרה שירותי בנק השקעות לבחינת חלופות אסטרטגיות, אבל עד כה לא עדכנה על התקדמות בתחום זה • הגיוס הנוכחי מיועד להרחבה גלובלית של שיווק ומכירות והגדלת יכולות הייצור של החברה

חברת ננו דיימנשן   הישראלית, המייצרת מדפסות תלת-ממד להדפסת רכיבים אלקטרוניים ומניותיה נסחרות בבורסת ת"א ובנאסד"ק, מגייסת עד 7 מיליון דולר בהלוואה המירה למניות.

החברה, שהודיעה רק לפני כחודשיים על גיוס בנק השקעות לצורך בחינת חלופות אסטרטגיות - משמע, העמידה את עצמה למכירה - עדיין לא עדכנה אם יש התקדמות בתחום זה. בינתיים, היא מגייסת את הסכום לצורך הרחבה גלובלית של שיווק ומכירות והגדלת יכולות הייצור שלה. 

ננו דיימנשן מבצעת למעשה הנפקה פרטית למשקיעים כשירים, עם סכום הלוואה ראשוני של 4.3 מיליון דולר, וכן 2.7 מיליון דולר נוספים שיתקבלו בשתי מנות עתידיות. ההלוואה ניתנת להמרה ל-ADS (איגרות מעקב בנאסד"ק אחר מניות החברה הנסחרות בבורסת ת"א), בצירוף אופציות לרכישת ADS ביחס של 0.85 אופציה לכל יחידת ADS.

ההלוואה היא ללא בטוחות, עד לתחילת מרץ 2021. היא לא תישא ריבית מלבד באירועי דיפולט מסוימים, ותהיה ניתנת להמרה, לבחירת המשקיע, ל-ADS במחיר המרה ראשונה של 29 סנט (לעומת מחיר נוכחי של 30 סנט בנאסד"ק). ההסכם כולל מנגנון של המרה כפויה במקרה של הגעת מחיר ה-ADS לרמות מחיר מסוימות. מחיר המימוש של האופציות הוא 125% ממחיר ההמרה של ההלוואה, והן יהיו ניתנות למימוש החל משישה חודשים לאחר ההנפקה ועד לחמש שנים לאחריה.

במקביל, ננו דיימנשן הודיעה היום כי אחת מעשר החברות המובילות בעולם בתחום הביטחון רכשה מערכת DragonFly שלה, להדפסת תלת-ממד של אלקטרוניקה. ננו דיימנשן, בניהולו של עמית דרור, נסחרת לפי שווי שוק של 38 מיליון שקל, אחרי ירידה של 77% במניה מתחילת השנה. 

את ננו דיימנשן מייצגים עוה"ד עודד הר-אבן, רעות אלפיה ודייויד הוברמן ממשרד ZAG-Sullivan (זיסמן אהרוני גייר ושות')