שטראוס אישרה את תנאי העסקת היו"רית בעלות שנתית של כ-5.3 מיליון שקל

חברת המזון אישרה את הארכת תנאי העסקתה של היו"רית עפרה שטראוס בעלות שנתית מוערכת של 4.7 מיליון שקל, על בסיס שכר שנתי בעלות של כ-3.1 מיליון שקל ומענק בהיקף של כ-1.6 מיליון שקל

עפרה שטראוס / צילום: איל יצהר
עפרה שטראוס / צילום: איל יצהר

רגע לפני חופשת ראש השנה החדשה, בעלי מניות חברת המזון שטראוס אישרו את הארכת תנאי העסקתה של היו"רית עפרה שטראוס בעלות שנתית מוערכת של 4.7 מיליון שקל, על בסיס שכר שנתי בעלות של כ-3.1 מיליון שקל ומענק בהיקף של כ-1.6 מיליון שקל.

בהנחת מתן המענק השנתי המקסימלי לשטראוס, סך עלות העסקתה תגיע לכ-5.3 מיליון שקל, ובמקרה בו תהיה זכאית גם למענק מיוחד, היא תתקרב ל-5.5 מיליון שקל.

תנאי העסקתה של שטראוס, מבעלות השליטה בחברה, כוללים תגמול קבוע, תנאים נלווים ומענק, ואינם כוללים תגמול הוני, כשלפי הנתונים שהחברה מציגה, הרכיבים הקבועים בתנאי כהונתה עומדים על כ-67%, ואלה המשתנים על כ-33%.

עפרה שטראוס עומדת בראש דירקטוריון החברה שבשליטת המשפחה כבר מזה כ-18 שנה, ובחברה ציינו כי "תנאי העסקתה הם ראויים, סבירים ולטובת החברה".

במסגרת תפקידה, שטראוס נמנית כבר שנים ארוכות על שיאניות השכר בבורסה, וב-2018 עלות העסקתה הגיעה ל-5 מיליון שקל - מה שמיקם אותה בצמרת הגבוהה של שיאניות השכר וכאחת מארבע נשים בלבד שהצליחו להתברג בין 100 שיאני השכר.

מניית שטראוס , הנהנית מרוח גבית של תוצאות כספיות חיוביות שמציגה החברה, טיפסה בשנה האחרונה בכ-40% ונמצאת סביב רמות השיא שלה, המשקפת לשטראוס שווי נוכחי המתקרב ל-13 מיליארד שקל.

שטראוס, העוסקת ביצור ושיווק מוצרי מזון, מחלקת את פעילותה לכמה מגזרים עיקריים, בראשם פעילות הקפה האחראית לכמחצית מהכנסותיה, ונוסף לכך מחזיקה פעילות בינלאומית של מטבלים וממרחים (באמצעות חברת סברה), שטראוס מים, בריאות ואיכות חיים, תענוג והנאה ועוד.