כל מה שרציתם לדעת על תחילת הפריימריז במפלגה הדמוקרטית

רגע לפני פתיחת הפריימריז הדמוקרטיים, "המדריך לטראמפיסט" מקדיש פרק מיוחד לשאלות שלכם • איך עובדת ההצבעה באיווה, ומה החשיבות של המדינות הראשונות? מה קורה לקולות שהלכו למועמד שפרש, ואיך הליך ההדחה נגד טרמאפ ישפיע על הבחירות? • אתם שאלתם, אנחנו עונים • האזינו

איתי הרמן, "הצ'ייסר" / צילום: יריב פיין וגיא כושי, חדשות כאן 11
איתי הרמן, "הצ'ייסר" / צילום: יריב פיין וגיא כושי, חדשות כאן 11

ביום שני הקרוב זה מתחיל: יריית הפתיחה למירוץ שיסתיים באמצע חודש יולי עם הכרזה על המועמד (או המועמדת) הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב בבחירות 2020. לרגל תחילת ההצבעה בפריימריז הדמוקרטיים במדינת איווה בשבוע הבא, פודקאסט "המדריך לטראמפיסט" מבית "גלובס" מקדיש פרק מיוחד לשאלות המאזינים.

מה הסיפור של שיטת ההצבעה המשונה באיווה, ואיך היא עובדת? למה המדינות הראשונות שמצביעות חשובות כל-כך? למי מותר להצביע, ומה קורה לצירים שמייצגים מועמדים שנשרו מהמרוץ? מה ההיגיון באסטרטגיה של מייקל בלומברג, ואיך הליכי ההדחה של דונלד טראמפ משתלבים בכל זה?

אתם שאלתם - כולל שאלות של המאזינים לינוי בר-גפן ו"הצ'ייסר" איתי הרמן - וטל שניידר ואורי פסובסקי עונים (עם קצת עזרה מחברים).

ועוד בפרק: מה הסקרים אומרים בישרות האחרונה; שר האוצר סטיבן מנושין מסתבך עם גרטה תונברג; וברני סנדרס זוכה לתמיכה בעייתית.

הצטרפו לקהילת המדריך לטראמפיסט

עקבו אחר הפודקאסט באפל פודקאסט, גוגל פודקאסט, ספוטיפיי או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם