טייטו קר הישראלית משלימה גיוס של 100 מיליון דולר בעשרה חודשים

החברה, שמפתחת מערכת לביצוע בדיקות רפואיות מרחוק, הודיעה כי השלימה גיוס שני של 50 מיליון דולר • הכנסות טייטו זינקו פי 2.5 בשנה האחרונה על רקע מגפת הקורונה

דדי גלעד ועופר צדיק, מייסדי טייטו קר / צילום: AlexArt
דדי גלעד ועופר צדיק, מייסדי טייטו קר / צילום: AlexArt

חברת Tyto Care (טייטו קר) הודיעה על גיוס של 50 מיליון דולר, המשלים גיוס של כ-100 מיליון דולר בעשרה חודשים. החברה מסרה כי סבב הגיוס הנוכחי הוא בשווי כפול מן הגיוס הקודם, אם כי לא מסרה מהו השווי הזה. טייטו קר מפתחת מערכת המאפשרת לבצע בדיקות רפואיות מרחוק, כחלק מעולם הרפואה מרחוק.

טייטו נחשבה לחברה מבטיחה עוד לפני הקורונה, אך המגפה דחפה קדימה את כל תחום הרפואה מרחוק וגם את פעילות החברה. היום מוצרי החברה מותקנים אצל 150 ארגוני בריאות, ואצל אלפי רופאים ובביתם של מאות אלפי חולים בעולם. טייטו מסרה כי בשנה האחרונה ביצעה למעלה מ-650 אלף בדיקות ברחבי העולם. הייחוד של טייטו הוא לא רק במכשירי הבדיקה עצמם, אלא גם ביכולות תוכנה ובינה מלאכותית שפיתחה, אשר נותנות למטופל פידבק ומנחות אותו כיצד לבצע את הבדיקה נכון, וגם עשויות בהמשך לנתח את הבדיקה. בין הבדיקות שטייטו מאפשרת לבצע מרחוק, נמצאות בדיקות לב, קירות, גרון אזניים וסטורציה (רוויון חמצן בדם).

סבב הגיוס הובל על ידי Insight Partners, שהשתתפה גם בחלקו הראשון של סבב הגיוס, ובהשתתפותם של Tiger Global ו-Qumra Capital שמצטרפים למשקיעים הקיימים בחברה - Qualcomm Ventures LLC, הקרן Olive Tree Ventures,
ו-Shenzhen Capital Group Company. משקיעה קיימת נוספת היא חברת תעוזה הבורסאית, המחזיקה 3% בחברה לפני הגיוס הנוכחי. מאז הקמתה גייסה טייטו 155 מיליון דולר.

החברה מסרה כי בכוונתה להשתמש בגיוס כדי להרחיב את שירותיה. הגיוס הנוסף הגיע לדבריה בעקבות הגידול המהיר שחוותה בביקוש לבדיקות רפואיות דיגיטליות ברחבי העולם. הכנסות החברה זינקו פי 2.5 בשנה האחרונה. כמו כן, הגיוס יאפשר לטייטו להמשיך ולהרחיב את השירותים ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה וכן לפתח ולייצר יכולות מוצר מתקדמות הכוללות פתרונות אבחון ביתיים מבוססי AI ,Machine Learning וטכנולוגיות נוספות.

טייטו נוסדה ב-2012 על ידי דדי גלעד ועופר צדיק. החברה קיבלה את אישור ה-FDA
וה-CE, המאפשרים לה לשווק את מוצריה בארה"ב ואירופה, בנוסף לשיווק בישראל.