טוויין גייסה 28 מיליון דולר לצביעת חוטים בשוק הטקסטיל הבינלאומי

את סבב ההשקעות בטוויין הובילו מנורה, מיטב-דש ואנליסט והא נוהל בליווי ברק קפיטל • הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת לצבוע חוט בכל אורך וצבע באופן מיידי

המערכת של טוויין / צילום: יח"צ
המערכת של טוויין / צילום: יח"צ

חברת טוויין פתרונות (Twine Solutions) הודיעה היום (ג') כי גייסה 28 מיליון דולר. את סבב ההשקעות הובילו מנורה, מיטב דש ואנליסט והשתתפו בו גם בעלי המניות הקיימים New Era Capital ,Landa Ventures ,Gefen Capital ואחרים. 

החברה מפתח תקווה הוקמה בשנת 2015 על ידי האחים התאומים אלון וארז משה ופיתחה טכנולוגיה לצביעה דיגיטלית של חוטים לתעשיית הטקסטיל. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת לצבוע חוט בכל אורך וצבע באופן מיידי, ללא תלות בקטלוג. תהליך הצביעה נעשה ללא שימוש במים, ומפחית משמעותית את כמויות פסולת החוטים.

סבב הגיוס הנוכחי נוהל בליווי ברק קפיטל חיתום. כספי הגיוס מיועדים לתמיכה בגידול המואץ של התקנות המערכת החדשה של החברה - TS 1800 Gen2.

המנכ"ל אלון משה מסר, כי "אנו שמחים ונרגשים לקבל את תמיכתם של המשקיעים החדשים שלנו ל-Twine בדרכינו לשינוי עולם הטקסטיל. תעשיית הטקסטיל זקוקה לשינוי העמוק והמשמעותי ש-Twine מביאה. לאחרונה התרחבנו לשתי טריטוריות מרכזיות, אירופה ואסיה, ובימים אלו אנו גדלים גם בצפון אמריקה".

ניר מורוז, משנה למנכ"ל ומנהל אגף השקעות במנורה מבטחים ביטוח ציין: "מנורה מבטחים גאה להוביל את ההשקעה בחברת Twine, בדגש על חברות אשר מביאות שינוי אמיתי, ובייחוד חברות התורמות ליצירת סביבה נקיה בת קיימא. השקעה זו מצטרפת להשקעות לא סחירות רבות נוספות אותן ביצעה מחלקת ההשקעות הפרטיות לשם גיוון תיק השקעות מבוטחי ועמיתי הקבוצה לשם השגת תשואה עודפת בסיכון נמוך".

גיא מני, מנהל ההשקעות הראשי במיטב דש, אמר כי מיטב דש בחרה להשקיע ב- Twine, אשר תואמת את אסטרטגיית ההשקעה שלה בחברות ESG ובמקביל להרחבת הפורטפוליו הטכנולוגי.

נועם רוקח סמנכ"ל ההשקעות באנליסט מסר: "ההשקעה בטוויין משתלבת עם החלטתנו לשלב בתיקי הגמל השקעות בתחומים חדשנים ובעלי פוטנציאל ליצירת ערך משמעותי לעמיתינו. אנו בוחנים כל העת הזדמנויות השקעה, סחירות ולא סחירות, המתבססות על אנליזה וניתוח מעמיק".