עודד גולן מונה למנכ"ל דור אלון; יחליף את עמית זאב

גולן, 42 ליווה את מוטי בן משה בעסקיו בישראל ובעסקי האנרגיה שלו בחו"ל כ-8 שנים

עודד גולן המנכל הנכנס של דור אלון / צילום: תמר מצפי
עודד גולן המנכל הנכנס של דור אלון / צילום: תמר מצפי

עודד גולן , המנכ"ל לשעבר של דור אלון טכנולוגיות גז (דור גז), נבחר לכהן כמנכ"ל החדש של דור אלון - קבוצת האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן שבשליטת אלון רבוע כחול, בבעלות איש העסקים מוטי בן משה.

החברה דיווחה היום לבורסה על המינוי, לאחר שעמית זאב, מנכ"ל קבוצת דור אלון, הודיע לדירקטוריון החברה לפני 10 ימים כי בתום הקדנציה הנוכחית כמנכ"ל הקבוצה בכוונתו לפרוש לקראת סוף השנה ולקבל על עצמו אתגר ניהולי חדש בתחום הקמעונאות. 

גולן, 42 , שליווה את בן משה בעסקיו בישראל ובעסקי האנרגיה שלו בחו"ל כ-8 שנים , הינו בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול, ותואר ראשון ושני במשפטים. הוא יחליף כאמור את עמית זאב שיפרוש מהקבוצה בעוד מספר חודשים.

גולן, איש אמונו של בן משה, כיהן מאז סמוך לרכישת קבוצת אלון רבוע כחול , כדירקטור באלון רבוע כחול, יו"ר בי לוגיסטיקה, דור אלון ודור גז, לקח חלק בהיגוי התכניות האסטרטגיות לפיתוח העסקי של הקבוצה. במהלך השנתיים האחרונות שימש גולן כסמנכ"ל הסחר של רשת הסופרמרקטים "אושר עד".

קודם שהצטרף לקבוצת בן משה, שימש עודד גולן ככלכלן בית הזיקוק של פז באשדוד.

יו"ר דור אלון, ישראל יניב, הביע סיפוק על חזרתו של גולן לפעילות במסגרת הקבוצה "בתקופת כהונתו כמנכ"ל דור גז, הנהיג עודד את החברה להישגים משמעותיים ביותר עם גידול ניכר במצבת הלקוחות ובשורת הרווח. והייתה לו תרומה חשובה לפיתוח עסקי הקבוצה בתפקידיו כדירקטור. אין לי ספק כי יחד עם צוות המנהלים המיומן והמסור יוביל עודד גולן את דור אלון להישגים רבים נוספים, בכל תחומי הפעילות, שאותם הוא כבר מכיר על בוריים".