אקזיט סייבר פנים-ישראלי: סייבריזן קונה את אמפאו

סייבריזן רוכשת חברה ישראלית נוספת: החברה רכשה את אמפאו בסכום שלא פורסם • על פי הודעת סייבריזן, הרכישה מוסיפה לה טכנולוגיות ניבוי מתקדמות, יכולות אינטגרציית מידע לא שגרתיות, וכן צוות מוביל בתחום ההנדסה והמוצר

מייסדי סייבריזן. מימין לשמאל - יוסי נער, ליאור דיב, יונתן שטרים עמית / צילום: ריוג'י סוזוקי
מייסדי סייבריזן. מימין לשמאל - יוסי נער, ליאור דיב, יונתן שטרים עמית / צילום: ריוג'י סוזוקי

חברת סייבריזן הישראלית ביצעה היום (ג') רכישה של חברה ישראלית נוספת, אמפאו, בסכום שלא פורסם אך מוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים. אמפאו פיתחה מערכת לניתוח, זיהוי ואוטומציה של ניהול איומי סייבר, באמצעות למידת מכונה. החברה ממוקמת בתל אביב.

על פי הודעת החברה מהיום, הרכישה מוסיפה לסייבריזן טכנולוגיות ניבוי מתקדמות, יכולות אינטגרציית מידע לא שגרתיות, וכן צוות מוביל בתחום ההנדסה והמוצר. היכולות הללו ישולבו במוצרים של סייבריזן.

"יש קוי דמיון מדהים באבולוציה של שתי החברות בשנים האחרונות", אומר מנכ"ל סייבריזון, ליאור דיב. "חפרנו לתוך היכולות של אמפאו וראינו עד כמה הגישות שלנו משלימות, לשם פתרון של סוגיות קריטיות בתחום הגנת המידע שארגונים מתמודדים איתם. הבינו שהבאת היכולות של אמפאו והאנשים שלה לסייבריזן, זו החלטה נכונה עסקית אשר תמשיך להאיץ את המהפיכה שאנחנו עושים בשוק".

לדברי אבי צ'סלה, מנכ"ל אמפאו: "סייבריזון היא המובילה הברורה בתחום ה- EDR וה- EPP כבר כמה זמן, והגישה שלה הפכה לתו התקן בתחום. הייתה סינרגיה טבעית משמעותית בכל מה שהחברות כבר עושות, ואנחנו מאוד מתלהבים מהרכישה משום שזה באמת מקרה בו השלם עולה על סך חלקיו".

לאחרונה גייסה סייבריזון 275 מיליון דולר, וזכתה להצלחה גדולה בבדיקות MITRE Engenuity ATT&CK Evaluations.