מועצה אזורית גוש עציון מקדמת מיזם לפריסת סיבים אופטיים

מיזם של אינטרנט רימון, טלראן ואקס פייבר ייפרס בשבעה יישובים במועצה

פריסת סיבים אופטיים / צילום: Shutterstock
פריסת סיבים אופטיים / צילום: Shutterstock

שבעה יישובים במועצה אזורית גוש עציון חתמו על הסכם פריסת סיבים עם מיזם משותף של החברות אינטרנט רימון, טלראן ואקס פייבר. המיזם יציע אינטרנט מהיר וגם אינטרנט מסונן מהיר בקצבים של עד 1 ג'יגה. היישובים שהצטרפו הם: תקוע, נוקדים, אלון שבות, נווה דניאל, כפר אלדד, הר גילה ואלעזר.

במסגרת ההסכם עם היישובים בגוש עציון, בשבועות הקרובים יבצעו היישובים רישום מוקדם של תושבים שיהיו מעוניינים להתחבר לתשתית הסיבים החדשה. בתוך מספר חודשים יחלו אנשי המיזם לפרוס סיבים ביישובים, כאשר תושבים שיהיו מעוניינים להתחבר לתשתית הסיב האופטי, ייהנו ממהירויות גבוהות של עד 1 ג'יגה וכן מציוד קצה לבית שיאפשר קליטת וייפיי חזקה, כנדרש בזמנים אלה. המצטרפים יוכלו לבחור בין אינטרנט מהיר על גבי סיבים אופטיים ואינטרנט מסונן מהיר על גבי סיבים אופטיים. 

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר כי: "שמחים לבשר שהיום, אחרי עבודה משותפת של המועצה יחד עם הנהגות היישובים נחתם הסכם היסטורי משותף לשבעה יישובים לפריסת סיביים אופטיים. זהו שלב חשוב בשיפור תשתיות התקשורת ומגיע שאפו ליישובים ולמזכירים שהצטרפו ליוזמה, נכנסו לעובי הקורה וקידמו במהירות ובמקצועיות את מהפכת הסיביים".

יריב פאר, מנכ''ל רימון / צילום: יוסי זליגר
 יריב פאר, מנכ''ל רימון / צילום: יוסי זליגר

יריב פאר מנכ"ל אינטרנט רימון אמר כי "חתימת שבעת היישובים נותנת רוח גבית טובה למיזם שיאפשר לאלפי תושבי גוש עציון להישאר בחזית טכנולוגית אחת אל מול מרכזי הערים, המעבר לתשתית החדשה תאפשר לתושבים גלישה מהירה וחלקה יותר גם כאשר ישנם ריבוי גדול של מכשירים המחוברים לרשת בכל רגע נתון".