בכירה נוספת עוזבת: סמנכ"לית אגף קשרי חוץ ותקשורת בהראל פורשת

מרב רטן - בית דגן הודיעה על עזיבה אחרי 14 שנים בחברה • הקימה את מערך התקשורת, הדוברות וקשרי המשקיעים בחברת הביטוח • היא מצטרפת לשורת בכירים שעזבו את החברה בחצי השנה האחרונה

מרב רטן / צילום: מיה
מרב רטן / צילום: מיה

עזיבה נוספת של בעלת תפקיד בכיר בחברת הביטוח הראל. מרב רטן - בית דגן, סמנכ"לית אגף תקשורת וקשרי חוץ עוזבת אחרי 14 שנה בהראל. היא האחרונה בשורה של בעלית תפקידים בכירים בחברה שעזבו מאז חודש מאי.

רטן - בית דגן הקימה את מערך התקשורת, דוברות ויחסי הציבור בהראל. בנוסף היא הקימה את מערך קשרי המשקיעים (IR), ואת מערך האחריות התאגידית ( ESG ), וניהלה את כל תחומי הפעילות הללו במשך 14 שנים. היא מסיימת כהונה ארוכה ומוצלחת.

היא האחרונה כאמור שעוזבת את חברת הביטוח, מאז ביצעה משפחת המבורגר שינויים בהנהלת החברה, במסגרתם החליף ניר כהן את מישל סיבוני בתפקיד המנכ"ל. סיבוני ממשיך לנהל את חברת האם של חברת הביטוח, הראל השקעות.

הראשון לעשות זאת היה מנהל חטיבת החיסכון ארוך-הטווח בחברה, דורון גינת, שהודיע על רצונו לעזוב. כשבועיים לאחר מכן היה זה מנהל חטיבת הביטוח הכללי של הראל, שגיא יוגב, שהודיע על סיום תפקידו. יוגב התחיל לפני כחודש את תפקידו כמנכ"ל חברת הביטוח מגדל, בסיום עימות מתוקשר בין בעל השליטה בחברה, שלמה אליהו, לבין היו"ר יפתח רון-טל.

נציין, כי עזיבתם של יוגב ושל גינת הייתה טבעית כיוון ששניהם ראו עצמם מועמדים לרשת את סיבוני כמנכ"ל חברת הביטוח, אך הבינו לאחר מינויו של כהן כי לאור ההיסטוריה בהראל של תקופות כהונה ארוכות, הם יאלצו להמתין זמן רב כדי להתמודד שוב על התפקיד.

זמן קצר לאחר עזיבתו של יוגב הודיע גם אייל אפרת, ראש החטיבה הטכנולוגית בהראל, כי יפרוש מתפקידו ב-1 באוקטובר. על פי ההודעה שמסר להנהלת החברה בכוונתו לפנות לערוצים חדשים בעולמות הפיננסים והטכנולוגיה. בסוף חודש יולי הודיע מנכ"ל הראל קרנות נאמנות ירון דייגי כי הוא עוזב את הקבוצה לאחר חמש שנים בתפקיד.

בתחילת חודש אוגוסט הייתה זו ענת אטלס, סמנכ"לית פיתוח עסקי בחטיבת הביטוח הכללי בחברה, שהודיעה על עזיבה לאחר 16 שנים בהראל.

ליטל איסטמטי מונתה לדוברת

במקביל לעזיבת מרב רטן - בית דגן מונתה ליטל איסטמטי, ששימשה בשנתיים וחצי האחרונות כדוברת מגדל שוקי הון, בית ההשקעות של קבוצת מגדל, לתפקיד דוברת קבוצת הראל.

איסטמטי, בעלת 10 שנות ניסיון בתחום התקשורת, במהלכן עבדה כעיתונאית בעיתונים כלכליים, דוברת ויועצת תקשורת. היא בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותקשורת ותואר שני במשפטים.