חברות רבות מבטלות את הגעתן לתערוכת הטכנולוגיה השנתית הגדולה בעולם. האם היא תתקיים בכל זאת?

לאחר שבשנה שעברה האירוע התקיים בצורה וירטואלית בלבד, השנה מתעקשים בתערוכת CS לקיים את תערוכת הטכנולוגיה השנתית בצורה פיזית • עם זאת, חברות רבות כמו T-Mobile הודיעו על ביטולים עקב מקרי הקורונה החדשים, וחברות כמו אמזון ומטא הודיעו שלא ישתתפו בגרסה הפיזית של התערוכה

תערוכת CES / צילום: Shutterstock
תערוכת CES / צילום: Shutterstock

לאחר שבשנה שעברה האירוע התקיים בצורה וירטואלית בלבד, השנה, ארגון הגג של תערוכת הטכנולוגיה השנתית הגדולה בעולם, CTA, מתעקש עדיין לקיים את האירוע בצורה פיזית. כמובן, שהחברה אומרת שהיא תעקוב אחר ההנחיות הבריאותיות הנכונות ביותר והפרוטוקולים הרלוונטיים. עם זאת, חברות רבות הודיעו על ביטולים עקב מקרי הקורונה החדשים.

מנכ"ל T-Mobile, מייק סימברט הודיע שהחברה שלו לא תשתתף בכנס בחודש הבא. "T-Mobile תמשיך להיות ספונסר של CES אבל הרוב המכריע של הצוות שלנו לא ייסע ללאס וגאס", נכתב בהודעה לעיתונות. למעשה, T-Mobile הם המשתתפים הגדולים הראשונים שלא מגיעים.

חברות רבות נוספות צריכות להכריע בדבר הזה: על פי פרסום בבלומברג, אמזון גם החליטה לא להשתתף בגרסה הפיזית של האירוע. גם מטא (לשעבר פייסבוק), טוויטר, ופינטרסט הודיעו שהן לא ישתתפו בגרסה הפיזית של האירוע לאור מקרי הקורונה החדשים. לצדם, גופי התקשורת הגדולים בעולם הודיעו שהם לא ישתתפו באירוע. לצד זאת, דווח כי AMD וסמסונג עדיין מתכננות להגיע בנוכחות מוגבלת, ואנבידיה תהיה נואמת וירטואלית בלבד. חברות כמו קוולאקום, וואן פלוס ו-HTC עדיין מתכננות להשתתף, ו-LG אמרה שכל עוד ארגון הגג של האירוע מקיים אותו, אז הם עדיין חלק. חברות אחרות צפויות להכריע בימים קרובים.