הכפתור שכל משתמשי טוויטר חיכו לו סוף סוף מגיע

טוויטר עדכנה כי היא כבר עברה לבדיקות פנימיות של פונקציה חדשה לעריכת ציוצים באמצעות כפתור מיוחד • מתי הכפתור יגיע לכלל המשתמשים? לזה עוד אין תשובה ברורה

טוויטר / צילום: Shutterstock, tanuha2001
טוויטר / צילום: Shutterstock, tanuha2001

בתחילת סאגת רכישת אילון מאסק את הרשת החברתית טוויטר, דובר על כפתור עריכה חדש שייכנס לרשת החברתית. מדובר בפיצ'ר שמשתמשים רבים רצו, ואף הריצו ציוצים ובדיחות סביב העובדה שאין את האפשרות הזו זמינה. מוקדם יותר השנה, טוויטר אישרה שהם עובדים על אפשרות עריכה לציוצים ושזה יגיע במשך השנה.

כעת, טוויטר מעדכנת כי Tweet נבדקת כעת על-ידי הצוות שלנו באופן פנימי. "כמו כל פיצ'ר חדש, אנו בודקים את Edit Tweet עם קבוצה קטנה, על מנת לעזור לנו לזהות ולפתור בעיות פוטנציאליות לפני שהאפשרות תהיה פתוחה לכולם. מכיוון שזה הפיצ'ר המבוקש ביותר שלנו, אנו רוצים לוודא שאנחנו מבצעים אותו כמו שצריך. באמצעות הבדיקה, אנו מקווים להבין במהירות כיצד נעשה שימוש בפיצ'ר החדש, וכיצד הוא משפיע על הדרך בה אנשים קוראים וכותבים ציוצים", כך נמסר מהרשת החברתית.

בשבועות הקרובים הפיצ'ר יורחב תחילה למנויי Twitter Blue (תוכנית שזמינה רק בניו זילנד, אוסטרליה, קנדה ובארצות הברית). משמע, בטח בשלב הראשוני, הפיצ'ר יעלה כסף למשתמשים שירצו להשתמש בו. "כחלק מהמנוי שלהם, הם מקבלים גישה מוקדמת לפיצ'רים והם עוזרים לנו לבדוק אותם לפני שהם מגיעים לטוויטר. הבדיקה תהיה מקומית בהתחלה לארץ בודדת ותתרחב ככל שנלמד ונצפה כיצד אנשים משתמשים ב-Edit Tweet. כמו כן, נקדיש תשומת לב רבה לאופן שבו התכונה משפיעה על האופן שבו אנשים קוראים, כותבים ומעורבים בציוצים", כך נכתב בבלוג החברה.

לשאלה האם בהמשך הדרך האפשרות תיפתח לשאר המשתמשים, עדיין אין תשובה.

איך זה יעבוד? מרגע פרסום הציוץ, יהיה אפשר לערוך אותו עד 30 דקות. בדומה לכל שאר הרשתות החברתיות, ציוצים ערוכים יופיעו עם אייקון, חותמת זמן ותווית, כדי שיהיה ברור לקוראים שהציוץ המקורי שונה. אם ילחצו על האייקון, יהיה אפשר לרואת את היסטוריית העריכות, הכוללת גרסאות קודמות של הציוץ.