מסמנת יעד חדש: קים קרדשיאן מייסדת קרן השקעות פרטית

היזמית וכוכבת הריאליטי, שהשיקה כבר מותגי אופנה וטיפוח עור, מייסדת את קרן SKKY להשקעות בתחומי הצרכנות והתקשורת • בין השותפים: ג'יי סאמונס, לשעבר בכיר בקבוצת ההשקעות קרלייל, ואמה, קריס ג'נר

קים קרדשיאן / צילום: Associated Press, Jose Luis Magana
קים קרדשיאן / צילום: Associated Press, Jose Luis Magana

כוכבת הריאליטי והיזמית קים קרדשיאן מצטרפת לשורת סלבס כמו לאונרדו דיקפריו, גווינית' פאלטרו ואשטון קוצ'ר, שהקימו חברות השקעות. קרדשיאן ייסדה קרן השקעות פרטית משל עצמה, יחד עם שותף לשעבר בקבוצת ההשקעות קרלייל. קרן SKYY פרטרנס של קרדישיאן תתמקד בהשקעות בתחומי הצרכנות והתקשורת, כך לפי ציוץ שלה בטוויטר בו הצהירה על הקמת הקרן.

קרדשיאן תשמש כמייסדת-שותפה ומנהלת-שותפה, בעוד ג'יי סאמונס ינהל את הפעילות היומיומית בקרן. אמה של קרדשיאן, קריס ג'נר, שותפה בקרן גם כן. סאמונס כיהן בעבר כראש מחלקת הצרכנות, המדיה והקמעונאות הגלובלית בקבוצת קרלייל, חברת השקעות בינלאומית הממוקמת בארה"ב.

בין לקוחותיו של סאמונס נמנו מותג אופנת הרחוב Supreme, אוזניות ביטס של ד"ר דרה ומקדונלדס סין. כך לפחות לפי פרופיל הלינקדאין הרשמי שלו.

"יחד אנחנו מקווים למנף את המומחיות שלנו כדאי לבנות את הדור הבא של חברות ההשקעות הפרטיות לצרכנות ומדיה", כתבה קרדשיאן בטוויטר.

כוכבת הריאליטי, שפרצה לתודעה של כולנו אחרי שהופיעה בסדרה שעקבה אחרי משפחתה, זוכה בשנים האחרונות להצלחה רבה בתחומי היזמות ולפי בדיקת פורבס השווי שלה עומד על 1.8 מיליארד דולר.

קרדשיאן השיקה את מותג ההלבשה סקימס בשנת 2019 ושוויו עומד על 3.2 מיליארד דולר נכון לינואר השנה, לפי בדיקה שערך וול סטריט ג'ורנל. מוקדם יותר השנה היא השיקה ליין של מוצרי טיפוח עור בשם SKKN BY KIM.