"יאיר לפיד ינהל את מחלקת הטלוויזיה בחברת ניו ריג'נסי של ארנון מילצ'ן"

"הוליווד רפורטר" מדווח, כי שווי ניו ריג'נסי - 800-700 מיליון ד'

העיתונאי יאיר לפיד יתמנה למנהל מחלקת הטלוויזיה החדשה של חברת ניו ריג'נסי בבעלות ארנון מילצ'ן. כך מדווח היומון "הוליווד רפורטר". ניו ריג'נסי הפיקה בעבר סדרות טלוויזיה, המבוססות על סרטי קולנוע שהפיקה, ומפתחת סדרות נוספות.

על פי הדיווחים, מילצ'ן שוקל להפסיק את שיתוף הפעולה רב השנים עם אולפני וורנר, שמפיצים את סרטיו. המו"מ להארכת החוזה הופסק בנובמבר האחרון ויימשך במאי. תוקף החוזה יפוג באמצע 1998. מילצ'ן, לדעת מקורות שונים, מאוכזב מאוד מיחסה של וורנר בעת המו"מ למכירת אולפני מ.ג'.מ. וורנר תמכו בו, אך הבטיחו לתת גיבוי גם לחברת הפקות נוספת (מורגן קריק) שניגשה למיכרז.

מילצ'ן מבקש להרחיב את פעילותו לתחומים נוספים כמו מוסיקה טלוויזיה ומיסחור (מרצ'נדייזינג). לשם כך, הוא רכש %12.5 ממניות יצרנית נעלי הספורט פומה תמורת 75 מיליון דולר, וכן אופציה לרכישת %12.5 נוספים, והוסיף לעסקיו גם חברת תקליטים עצמאית - RESTLESS - תמורת 15 מיליון דולר.

מילצ'ן קיווה להרחיב את שיתוף הפעולה עם וורנר גם למוסיקה ומרצ'נדייזינג, ולמכור את מוצרי פומה ברשת חנויות וורנר, אך המו"מ לא התפתח כפי שהוא ציפה והוחלט לדחות את המשך השיחות למאי.

בינתיים נחתם הסכם הפצה בין ניו ריג'נסי לבין BMG הגרמנית, שתפיץ את פסי הקול של סרטי ניו ריג'נסי ואלבומים של אמנים חדשים שיוחתמו על ידי חטיבת המוסיקה של ניו ריג'נסי. חברת התקליטים RESTLESS תפיץ את אלבומיה בנפרד.

שווי ניו ריג'נסי הוערך לאחרונה ב-800-700 מיליון דולר. לחברה אין חובות, אך יש לה קו אשראי בשווי של 300 מיליון דולר מב נק ברלינר הגרמני.

מילצ'ן מחזיק ב-%58 מהבעלות על ניו ריג'נסי. ביתרה מחזיקים איל התקשורת האוסטרלי קארי פרקר (%27), קבוצת קירש הגרמנית (%7.5) וענק התקשורת הקוריאני סמסונג (%7.5). «מאת ניר נתן, לוס אנג'לס «"יאיר לפיד ינהל את מחלקת הטלוויזיה בחברת ניו ריג'נסי של ארנון מילצ'ן" «"הוליווד רפורטר" מדווח, כי שווי ניו ריג'נסי - 800-700 מיליון ד'