100 שעות עבודות שירות לננסי ברנדס על "גניבת שיחות" לחו"ל

בית משפט השלום בת"א הטיל היום (ה') עונש של 100 שעות עבודות שירות על המלחין ננסי ברנדס, שהודה בביצוע עבירה של קבלת דבר בתחבולה. ברנדס יבצע את עבודות השירות בפיקוח ובהדרכת רכזת המתנדבים בעיריית ת"א.

התביעה טענה, כי ברנדס התחבר לשירותי החיוג לחו"ל של חברת אדיר לתקשורת בינלאומית. הוא ביקש מאשת המכירות של החברה להציג לפניו את רשימת הקודים הסודיים, כדי שיוכל לבחור מביניהם מספר גישה וקוד סודי קל לשכירה, באמצעותו יוכל לחייג לחו"ל. ברנדס בחר לעצמו מספר קוד אולם שינן בזכרונו מספר נוסף שהופיע ברשימה, שהיה של חברת ר.שמי.

התביעה טענה, כי במהלך החודשים ספטבמר 93'-ינואר 94' השתמש ברנדס בקוד של חברת ר.שמי כדי להתקשר באמצעותו לחו"ל מבלי לשלם על השיחות. חברת ר.שמי חוייבה בגין השיחות שביצע ברנדס ב-20,736 שקל ובעקבות חיובה ביטלה את המנוי שלה בחברת אדיר תקשורת.

ברנדס השיב את מלוא הסכום לחברה. בא כוחו טען בבית המשפט כי מרשו הביע חרטה ואם הוא היה מפצה את החברה מהתחלה, הדבר לא היה מגיע לערכאות.

השופט חנן אפרתי החליט לכבד את עיסקת הטיעון, שלדבריו אינה חורגת מגבולות הסבירות ואינה נוגדת את טובת הציבור. (ת.פ 11381/97). «יצחק דנון «100 שעות עבודות שירות לננסי ברנדס על "גניבת שיחות" לחו"ל «