אי.די. דיזיין פותחת את חנות הרהיטים הגדולה בארץ

הסניף הראשון ברשת ייפתח בימים הקרובים בראשון-לציון, בהשקעה של 10 מיליון שקל * שטח החנות 4,000 מ"ר, על פני שתי קומות

חברת אי.די. דיזיין ישראל, הזכיינית הישראלית של חברת הרהיטים אי.די. דיזיין מדנמרק, תפתח בימים הקרובים את הסניף הראשון של הרשת בארץ.

הסניף ייפתח בראשון לציון, בהשקעה של 10 מיליון שקל. במהלך 3 השנים הקרובות, מתכננת חברת אי.די. דיזיין ישראל לפתוח 10 חנויות נוספות. מתוכן, 2 חנויות - אחת בחיפה והשנייה בשרון - ייפתחו ב-97'.

אי.די. דיזיין היא חברת רהיטים שמרכזה בדנמרק. לחברה רשת שיווק בינלאומית, המציעה מגוון פרטי עיצוב וריהוט מתוצרת דנמרק. החברה מאופיינת בשטחי תצוגה רחבים להצגת הרהיטים - חנויות החברה משתרעות על פני אלפי מ"ר.

לחברה רשת של 48 חנויות ברחבי דנמרק, והיא בעלת נתח של %20 משוק הרהיטים בדנמרק. אי.די. דיזיין נוסדה לפני 25 שנה, ולה מחזור מכירות של 338 מיליון דולר בשנה.

החנות שתיפתח בראשון לציון, תשתרע על שטח של 4,000 מ"ר, על פני שתי קומות - החנות הגדולה בשטחה בארץ בתחום הרהיטים. החנות תכלול 130 חדרים המעוצבים באופן מלא, כך שכל חדר יכלול רהיטים ואביזרים נלווים, כמו אהילים, שטיחים, כלי בית, מוצרי טקסטיל, ואביזרי נוי ותמונות, כולם מבוססים על העיצוב הדני.

מנכ"ל אי. די. דיזיין ישראל, אלי קידר, אמר ל"גלובס", כי הקונספט העיצובי של החברה הוא שילוב והתאמה מלאה בין הרהיטים לבין פריטי העיצוב בחנות אחת. באופן זה, יוכלו לקוחות החברה להשלים פריטים ורהיטים לאורך השנים, ליצירת מראה אחיד.

אי.די. דיזיין תעסיק מעצב פנים, שייתן שירותי עיצוב ללקוחות. החנות תספק גם קטלוגים הכוללים צילומי הרהיטים והפריטים הנלווים, בצירוף מחירים. החנות כוללת גם קפיטריה ופינת משחקים והפעלה לילדים.

לדברי קידר, הגיעה החברה להסכם עם בנק עצמאות מקבוצת הבינלאומי למתן אשראי לקונים. לדבריו, נבנתה חבילת מימון מיוחדת, שתאפשר ללקוחות החברה לרכוש רהיטים בתנאי אשראי מועדפים.

קידר מוסיף, כי הוא צופה לתפוס %10 מנתח שוק הרהיטים תוך 5-3 שנים מתחילת פעילות הרשת.

לדבריו, החברה מתכננת בעתיד לפתוח גם חנויות קטנות יותר, במרכזי קניות, בהן ניתן יהיה לרכוש פריטי ריהוט ואביזרים. בעתיד, ייתכן שהחברה אף תייבא מטבחים.

אי.די. דיזיין ישראל נמצאת בבעלות פישמן רשתות (%42.5), קו-אופ הריבוע הכחול (%42.5), ופרימוורה השקעות, בבעלות משותפת של כור, החברה לישראל ואי.די.בי. (%15)

הכתבת ביקרה במרכז החברה בדנמרק בהזמנת אי.די. דיזיין ישראל.

אליעזר פישמן הוא מבעלי גלובס. «יפעת ארז «אי.די. דיזיין פותחת את חנות הרהיטים הגדולה בארץ «הסניף הראשון ברשת ייפתח בימים הקרובים בראשון-לציון, בהשקעה של 10 מיליון שקל * שטח החנות 4,000 מ"ר, על פני שתי קומות