לקראת חילופי תפקידים בכור: קולבר ערך סבב פגישות אישיות עם בכירי הקונצרן

סגן יו"ר דירקטוריון כור, יונתן קולבר, ערך בשבוע שעבר, קודם צאתו לארה"ב, סבב פגישות עם בכירי הנהלת הקונצרן ובהם נדון המשך פעילותם בחברה. הפגישות שבהם נכח גם דני בירן מהנהלת כור, נועדו לשים קץ לסבב השמועות על עתיד המנהלים בקונצרן.

קולבר מיועד להחליף את בני גאון בניהול כור החל מה-1 ביולי. בעקבות הפגישות התברר סופית כי מרבית בכירי ההנהלה ובהם החשב אריה גנס, מבקר הפנים דוד גולומב ועוד חברים אחדים מההנהלה יפרשו מכור במרוצת 1998. קולבר גם נפגש עם ישראל זמיר מנכ"ל תדיראן.

אתמול נפוצו הערכות, כי גם זמיר צפוי לסיים את תפקידו, אך מבדיקת מעריב מתברר כי זמיר לא רק שלא יפרוש מתדיראן במרוצת השנה, אלא אף התבקש להמשיך את תפקידו בשנים הקרובות וזאת לנוכח ההערכה הרבה שרוחשים לו.

בפגישה עם זמיר נדונו תכניות העבודה של חברת תדיראן וצעדים נוספים הנוגעים לחברה. כיו"ר תדיראן מכהן כיום בני גאון שיסיים את תפקידו ב-1 ביולי. עדיין לא נקבע מי יחליף את גאון, אך ככל הנראה הוא לא יוחלף על ידי קולבר, שכבר מכהן כיו"ר דירקטוריון אי.סי.איי. ההחלטה על המינוי תתקבל בימים הקרובים.

אתמול נודע כי סמנכ"ל חברת תדיראן יוסי בן-שלום יחליף את יהודה מילוא בתפקיד מנהל יחידת הכספים המרכזית של קונצרן כור.

בתשובה לפניית מעריב אישר דובר כור כי קולבר אכן נפגש בשבוע שעבר לפגישות שיגרתיות עם בכירי הקונצרן. לדבריו ההערכות כי חלק מבכירי כור צפויים לפרוש כבר פורסמו, אך מנכ"ל תדיראן ישראל זמיר התבקש חד משמעית להמשיך בתפקידו.«מעריב«לקראת חילופי תפקידים בכור: קולבר ערך סבב פגישות אישיות עם בכירי הקונצרן««מעריב«לקראת חילופי תפקידים בכור: קולבר ערך סבב פגישות אישיות עם בכירי הקונצרן