לראשונה טלפונים ברשת מזון: שופרסל תמכור את "טוקמן"

שופרסל: "קניית טלפון סלולרי בסופר תהפוך לחלק מתרבות הקניות בארץ"

רשת שופרסל תמכור החל ממחר (ב'), בכל 120 הסניפים שלה, טלפונים סלולריים של סלקום מסידרת "טוקמן". מדובר בטלפון מתוצרת אריקסון, המופעל על ידי כרטיס המשולם מראש.

לרגל שיתוף הפעולה, יוצאת רשת השופרסל במבצע מיוחד, לפיו כל הקונה בחנויות שופרסל, היפרכל, היפרנטו, הגל הירוק, ברכת רחל ושירות ההזמנות הטלפוני "טלסל", בסכום של 300 שקל ומעלה, יקבל שובר הנחה בסך 100 שקל לרכישת הטוקמן.

לדברי יעקב גינסבורג, סגן נשיא שופרסל, "האפשרות לרכוש מכשיר טלפון סלולרי במהלך קניות ברשתות המזון, ככל מוצר מדף אחר, משתלבת במדיניות השיווקית החדשה של חברות מובילות במשק דוגמת הבנקים השונים, סלקום ועוד, להגיע אל הצרכן הישראלי באמצעות רשתות המזון. "אני מעריך", אמר גינסבורג, "שהמהפכה של היום, המאפשרת שירותי בנק או קניית טלפון סלולרי בסופר, תהפוך תוך זמן קצר לחלק מתרבות הקניות בארץ".

סגן נשיא סלקום לשיווק, אורן מוסט, אמר ש"ייחודו של הטוקמן כמוצר מדף, מאפשר לרוכש הטוקמן להפעילו כבר ברגע הקנייה, באמצעות השיטה של כרטיס משולם מראש". מחיר ערכת הטוקמן: 699 שקל במזומן, או 24 תשלומים של 29.90 שקל, כולל מע"מ.

לכל הקונה טוקמן יינתן כרטיס טוקמן חינם בשווי 10 שקל. ניתן יהיה להשיג בכל סניפי הרשתות את כרטיסי הטוקמן בערכים שונים של 50, 100 ו-200 שקל. «מאת אפי לנדאו «לראשונה טלפונים ברשת מזון: שופרסל תמכור את "טוקמן" «שופרסל: "קניית טלפון סלולרי בסופר תהפוך לחלק מתרבות הקניות בארץ"