מה בולט ושורץ בגוש דן?

הטיזר, שעלה אתמול (א') על גבי האוטובוסים של גלגלי זהב הציג שאלה מהזן שקופירייטרים אוהבים לשאול: "מה זה ירוק, בולט ושורץ בגוש דן?". אחרי קמפיין העבר "לימונענע" ("גם רבינוביץ וגם אוחנה שותים לימונענע"), שהתברר כפירסום עצמי לגלגלי-זהב, יכלו בעלי חוש ריח בברנז'ה לחשוד שגם הפעם מדובר בקמפיין עצמי, בהתחשב במדיה שנבחרה.

אכן מסתבר שכך הדבר. מדובר בקמפיין שהכין פוגל-לוין ל"גלגלי זהב". הקמפיין נועד להחדיר את החבילה הירוקה על גבי 100 האוטובוסים החדשים הירוקים של דן. התשובה שתעלה בימים הקרובים תתברר כ"החבילה הירוקה של גלגלי זהב". הרמזים שהושתלו בטיזר לאובייקט ירוק וחד זווית צפויים להתגלות בפיתרון כוויז'ואל של תנין ירוק ארוך חזק ואכזרי, המייצג, איך לא, את מה שהחבילה מציעה.

באפריל השיקה גלגלי זהב את החבילה שמאפשרת רכישת שלושת פני הפירסום על גבי האוטובוסים: עורף, ימין ושמאל. דהיינו, סך הכל 300 שלטים (על גבי 100 אוטובוסים).

קופירייטר וארט דיירקטור: עמיר זינגר. «ורד שרון-ריבלין מאת ורד שרון-ריבלין «מה בולט ושורץ בגוש דן? « גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>

 
 
חזרה למעלה