מנכ"ל פרדייז, נתי מתוקי, אירגן קבוצת משקיעים לרכישת השליטה בחברה

יתמודד מול גוד נייט סנטר על הרכישה מידי קבוצת אמפל ואורי דורי

מנכ"ל פרדייז, נתי מתוקי, גייס קבוצת משקיעים לרכישת החברה מידי אמפל ואורי דורי. ל"גלובס" נודע, כי מתוקי יציע תמורת החברה כ-2.5 מיליון דולר. בקבוצת המשקיעים גורמים מענף הקמעונאות. מתוקי יתחרה נגד גוד נייט סנטר, לה יש עם אמפל, מזה כשבועיים, הסכם לניהול פרדייז.

פרדייז נמצאת בבעלות אמפל (%85) ואורי דורי (%15). החברה נרכשה ע"י אמפל בשנת 1992 מהקבלן מרדכי יונה, שרכש אותה מידי משפחת אייזן (בעלי רים), שפשטה את הרגל ב-1988. לפני כשנה וחצי החליף מתוקי את מיקי מנדלסון בתפקיד מנכ"ל פרדייז. מכירות החברה ב-1997 מוערכות ב-45 מיליון שקל.

לפני כחצי שנה נשרף מפעל פרדייז בבת-ים. לאחר מכן החליטו בעלי החברה לצרף את פעילותה לפעילות קמעונאית של גוד נייט סנטר, בבעלות בית הפוטון. צירוף כל המותגים, כולל "סילי פוסטרופדי", אמור היה להגביר את היכולת השיווקית של שתי החברות.

מזה מספר ימים מנהלים ספי לובלסקי ומומי רביב, בעלי גוד נייט סנטר ובית הפוטון, את פרדייז על פי הסדר עם בעלי המניות, ואף הם מועמדים לרכוש אותה. משקיעים פיננסיים ומשקיעים נוספים מהענף מגלים התעניינות.

מתוקי אישר את דבר המגעים לרכישת השליטה בפרדייז והוסיף, כי הוא מאמין שהחברה נמצאת בשלב בו אפשר להביא אותה להצלחה עסקית.

אמפל נמצאת בשליטת משפחת שטיינמיץ (%40), בנק הפועלים (%25) והציבור דרך הבורסה בניו-יורק. מנכ"ל אמפל, שוקי גלייטמן, אמר ל"גלובס", כי מועצת המנהלים של אמפל אישרה למתוקי להגיש הצעת רכש לחברה. גלייטמן הוסיף: "לא החלטנו עדיין על מכירת הפעילות של פרדייז". «מאת זהבה דברת «מנכ"ל פרדייז, נתי מתוקי, אירגן קבוצת משקיעים לרכישת השליטה בחברה «יתמודד מול גוד נייט סנטר על הרכישה מידי קבוצת אמפל ואורי דורי