ניהול אסטרטגי הגיע לאקדמיה

כמה מראשי המשק התכנסו היום (ה') בלשכתו של עמירם סיון: חנן אכסף, יגאל בר-יוסף, יעקב גלברד, עמרי פדן, אהרון פוגל, רפי פלד, יצחק קאול, הרווי קרוגר, ושמעון רביד. לצידם יהיו נוכחים פרופ' אברהם משולח, מנהל בית הספר למינהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים, וד"ר חזי אופיר, ראש המגמה למימון בבית הספר.

השתתפות שני האחרונים מצביעה, כי הפגישה הערב לא צפויה להניב עסקה גדולה לחברות אותם מנהלים המשתתפים האחרים. הנפגשים חברים בוועדת הליווי של תוכנית לימודי המוסמך במינהל עסקים למנהלים של בית הספר למינהל עסקים באוניברסיטה העברית. בפגישה יציג כל אחד מהמשתתפים את ראיית עולמו הניהולית, וזאת לקראת פתיחת שנת הלימודים הראשונה של התוכנית, בחודש מארס השנה.

מספר תוכניות Executive MBA מתקיימות כבר בארץ, ולפיכך החליטו באוניברסיטה העברית למקד את תוכנית הלימודים, כך שהיא תתנהל כולה בראיית הניהול האסטרטגית. אופיר, מנהל תוכנית ה-MBA למנהלים, מציין, כי הקורסים בתוכנית החדשה ידגישו את החשיבה והניהול האסטרטגי של המנהלים. הלימודים יהיו באוריינטציה בינלאומית, ובניגוד ללימודים אקדמאיים רגילים, הם ישלבו במידה רבה בעיות אמת בהן נתקלים המנהלים בעבודתם. «שלמה פרידמן «ניהול אסטרטגי הגיע לאקדמיה «