נתניהו נפגש עם ג'ורג' סורוס; לשכת רה"מ: נושא בנק הפועלים לא נדון

דובר רה"מ: סורוס הכריז על כוונתו להגדיל השקעותיו בישראל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש הבוקר (ב') בדאבוס עם המיליארדר ג'ורג' סורוס. בלשכת ראש הממשלה מכחישים, כי השניים שוחחו ביניהם גם על מכירת גרעין השליטה בבנק הפועלים.

הפגישה עם סורוס היתה פגישתו האחרונה של ראש הממשלה בוועידה הכלכלית בדאבוס. הפגישה נערכה לפי בקשתו של סורוס, אשר ביקש להיפגש עימו בדחיפות. דוברו של ראש הממשלה מסר בתום הפגישה, כי סורוס הכריז במהלך הפגישה על כוונתו להגדיל את השקעותיו בישראל, ואולם הדובר לא פירט מעבר לכך.

הערכות לפיהן ביקש סורוס להיפגש עם ראש הממשלה בנוגע למכירת גרעין השליטה בבנק הפועלים הוכחשו על ידי גורמים בלשכה, שאמרו שהפגישה היתה כללית בלבד ולא נדונו בה עיסקאות או השקעות ספציפיות. לדבריהם, סורוס התרשם מנאומו של ראש הממשלה בוועידה אתמול ועל כן ביקש להיפגש עימו.

ג'ורג' סורוס, מנהל קרן הגידור קוואנטום, הוא ממשקיעי המט"ח והון הסיכון הגדולים בעולם. בישראל השקיע סורוס בחברות ג'יאוטק, אינדיגו, אלרוב, ולאחרונה קרן ההשקעות של חברת קונברס. סורוס היה במיכרז על בנק הפועלים, בקבוצת אריסון-רנסנס, שפרשה ביוני 96'. «מאת מירב ארלוזורוב, רומא «נתניהו נפגש עם ג'ורג' סורוס; לשכת רה"מ: נושא בנק הפועלים לא נדון «דובר רה"מ: סורוס הכריז על כוונתו להגדיל השקעותיו בישראל