יואב יצחק: ויצמן משך אלפי שקלים לחודש מהחשבון בו הופקדו כספי סרוסי

הנשיא עזר ויצמן עשה שימוש משמעותי בכסף שקיבל מאדוארד סרוסי, לאחר שבנו שאולי ז"ל נפטר. כך טען העיתונאי יואב יצחק, שהתראיין היום (א') לקול ישראל.

יצחק התייחס לטענותיו של ויצמן, לפיהן הכסף שקיבל מסרוסי שימש לטיפול בבנו המנוח. יצחק חשף בשבוע שעבר, כי ויצמן קיבל מסרוסי 453 אלף דולר, בהיותו חבר כנסת ושר. לטענת יצחק, הכספים הועברו לחשבונות פרטיים של בני משפחת ויצמן, בעת שוויצמן שימש כנשיא.

לדברי יצחק, שום פרוטה לא הועברה לחשבונותיו של בנו ז"ל. לדבריו, חורה לו, כי ויצמן עושה שימוש ציני בזכרו של בנו, כדי לחלץ עצמו מאימת הדין.

עוד אמר יצחק, כי בניגוד לדבריו של ויצמן, לפיהם לסרוסי אין כל אינטרסים בישראל, הרי שלסרוסי "היה אינטרס לעשות לעצמו מלך בישראל, והמלך היה ויצמן".

עוד טען יצחק, כי הכסף לא הועבר לחשבונו של ויצמן במכה אחת כתרומה, או כמתנה עבור טיפול בבנו, אלא במנות ובסכומים של בין 3,500 שקל ל-17.5 אלף שקל לחודש, במשך כמעט חמש שנים, כמעט מדי חודש.

כן טוען יצחק, כי מתוך הכספים הללו שולמו חובות של ויצמן בעת שהיה נשיא, באמצעות שיק בנקאי שהוצא מחשבון הנאמנות, וכך הוסתר והוסווה מקורו של הכסף.

עד סגירת הגיליון לא התקבלה תגובת לשכת הנשיא.« מאת הדס מגן « יואב יצחק: ויצמן משך אלפי שקלים לחודש מהחשבון בו הופקדו כספי סרוסי