תו הזהב מתרחב.

23/02/2000, 18:57

תו הזהב, תווי הקנייה המשולבים של שופרסל, יכללו השנה 39 רשתות שיווק מתמחות מתחומי המזון, האופנה, הריהוט, אביזרי רכב, מוצרי החשמל, הספרים והדיוטי פרי. בין החברות שנוספו השנה לקו הזהב: קרוקר, לי קופר, עלית, מלונות אטלס, וכן חברות אינטרנט ביניהן 4 סייל ושופינג. התווים יזכו את העובדים שיקבלו אותם גם בשובר המקנה כרטיס טיסה שני בחצי המחיר מטעם חברת יוסי טורס.

השנה תשווק הרשת גם תו "היפרנטו זהב" הכולל 45 רשתות שיווק - 39 הרשתות הכלולות בתו הזהב ולצידן רשתות היפרנטו, קוסמוס, היפרכל, ברכת רחל, חוצות להב, ואהלי חסד.

בשופרסל מעריכים כי כ-2000 בתי עסק וחברות ירכשו השנה את תו הזהב עבור כ-350 אלף עובדיהם. הקנייה הממוצעת עד עתה נאמדת בכ-400 שקל לעובד.« אסנת כותן « תו הזהב מתרחב. « גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>

 
חזרה למעלה