תלמה במתקפה מחודשת מול במבה של אוסם

מציגה "פרפר קוסם"; מסר הטעם הוחלף במסר אמוציונלי-מאגי

אחרי שבחודשים האחרונים התמקדה תלמה במרקים ובנודל'ס, היא מתפנה כעת, לקראת פורים, לתקוף את אוסם בקטגוריית העוגן שלה: הבמבה. תלמה עושה זאת עם מוצר ה-ME TOO שלה, "פרפר".

בקמפיין החדש, באמצעות פוגל-לוין, הופכת דמות הפרפר ל"פרפר הקוסם" תחת הסיסמא: "פרפר - קסם שלא נגמר". זאת, בהבחנה מהמסר הרציונלי הקודם: "פרפר החטיף הטעים מכולם".

דורון זילברשטיין, מנהל תחום החטיפים המלוחים בתמ"י בסטפוד, חברת האם של תלמה, מסר, כי מחקרים מראים שילדים בני 8-4 - קהל היעד של "פרפר" מרגישים צורך בהגנה פיזית מפני אירועים חיצוניים. "יש להם חלומות ומשאלות שהם רוצים שיתממשו על ידי גורם חיצוני". על בסיס נתונים אלה הוחלט בחברה להפיח רוח חיים בדמות הפרפר הפאסיבית, ולהפכה לדמות קוסם המגשים חלומות.

החטיף "פרפר" של תלמה הושק בשנת 92' במטרה לכרסם מנתח השוק של "במבה" אוסם, השולטת בתחום זה. שיתוף הפעולה עם התוכנית "פרפר נחמד", על שמה נקרא החטיף בתחילה, הופסק במטרה להעלות את גילאי קהל היעד מעבר לגיל הרך, גילאי הצופים אליהם כוונה התוכנית. בשנת 96' הושמטה המילה "נחמד" משם החטיף, ועל גבי האריזה הודגש מסר התוספת של חמאת בוטנים "סקיפי" האמריקאית.

חטיפי הבוטנים תופסים נתח של %38 מסך קטגוריית החטיפים המלוחים. לפי נתוני נילסן מדצמבר 99', התפלגות המכירות במחצית השנה השניה של 99' היא כדלקמן: במבה - %58; שוש של עלית - %16.2, פרפר של תלמה %16 ואחרים - %9.7.« ורד שרון-ריבלין « תלמה במתקפה מחודשת מול במבה של אוסם « מציגה "פרפר קוסם"; מסר הטעם הוחלף במסר אמוציונלי-מאגי