טל גורקי - איש השיווק של החודש

04/04/2000, 19:23

טל גורקי, סמנכ"ל השיווק של הטוטו, נבחר כאיש השיווק של החודש על ידי ועדת השיווק של איגוד המפרסמים. תואר זה הוענק לו לאור התוצאות העסקיות של הטוטו בשנה חולפת. הכנסות הטוטו גדלו בכ-%92 ברבעון הראשון של 2000 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, מ-149 מיליון שקל ל-286 מיליון שקל.

גורקי מתחלק בתואר עם יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט, עו"ד רוני בראון, שהיה שותף מרכזי בכל הפעילויות השיווקיות והשינויים שהנהיגה המועצה בשנה החולפת. בין היתר היא יזמה יחד עם ההתאחדות לכדורגל את הגדלת מספר המחזורים בליגה מ-30 ל-39 ובכך הגדילה את מספר המשחקים ואת ההכנסות מהם. בנוסף, הוגדל מספר המשחקים בטופס הטוטו מ-15 ל-16.

"היתה התנגדות בקרב הקהל ובקרב המוכנים של הטוטו לשינוי הזה אך התגברנו עליה בעזרת השקה רכה שכלה מבצעים משותפים עם רשתות השיווק", אומר גורקי.« ורד שרון-ריבלין « טל גורקי - איש השיווק של החודש גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>