אל-על תפסיק ההתקשרות עם מלון לרום ירושלים - המלון יחדל לשאת את המותג "לרום"

חברת תשת מקבוצת אל-על, המפעילה את רשת מלונות לרום, החליטה להפסיק את ההתקשרות עם מלון לרום ירושלים, הראשון ברשת לרום, ברמה של 5 כוכבים. במלון 278 חדרים, מהם 16 סוויטות. החל מ-1 באוקטובר השנה ייאלץ המלון להפסיק להשתמש בשם המותג "לרום", ולהסיר את השלטים

חברת תשת מקבוצת אל-על, המפעילה את רשת מלונות לרום, החליטה להפסיק את ההתקשרות עם מלון לרום ירושלים, הראשון ברשת לרום, ברמה של 5 כוכבים. במלון 278 חדרים, מהם 16 סוויטות. החל מ-1 באוקטובר השנה ייאלץ המלון להפסיק להשתמש בשם המותג "לרום", ולהסיר את השלטים.

בין תשת למלון הירושלמי היה הסכם ניהול ושיווק מאז שנת 1982. נודע, כי תשת והבעלים של מלון לרום, ז'ק ששון ואברהם דילמני, ניהלו בשבועות האחרונים מו"מ להארכת החוזה, אך זה התפוצץ, לאחר שבעלי המלון סירבו לשלם לתשת את העלויות כפי שדרשה.

הנהלת אל-על החליטה בשנה האחרונה להרחיב את רשת לרום, והיא מפעילה כיום 6 בתי מלון ברחבי הארץ, בהם 1,400 חדרים. המלון בירושלים מתמחה בעיקר בתחום התיירות העיסקית והאח"מים, והוא אף אירח את נשיא ארה"ב, ביל קלינטון, באחד מביקוריו האחרונים בישראל. המלון מדורג במקום השלישי בירושלים מבחינת התפוסה הממוצעת, המחיר הממוצע ומחזור העסקים, אחרי מלון המלך דוד ומלון הילטון.

מנכ"ל רשת לרום, פול מילויצקי, מסר ל"גלובס", כי הרשת מנהלת מגעים מתקדמים עם הנהלות שני בתי מלון אחרים בירושלים, שאחד מהם ייבחר לשאת את המותג לרום. "אחד מהמלונות הוא ברמה של 5 כוכבים", אמר מילויצקי, "והשני הוא ברמה של 4 כוכבים.

"שני בתי המלון טרם נבנו, וצפוי פער מסויים בין הפסקת ההתקשרות עם מלון לרום הקיים לבין תחילת פעילות מלון לרום החדש. בכל מקרה, אין ספק שנצטרך להפעיל מלון תחת המותג לרום בירושלים. מגמת התרחבות הרשת תימשך גם בעתיד, ואנו מנהלים מגעים מתקדמים עם שני בתי מלון, אחד מהם באילת והשני בטבריה לקראת הצטרפותם לרשת".