קלסיקלטת במולטימדיה.

חברת קלסיקלטת, הפועלת בתחום מוצרי פנאי לילדים, משיקה את "קלסיקט" - סדרת לומדות לגילאי 8-2, בהשקעה שיווקית מדווחת של כמיליון שקל. בשלב ראשון יושקו 17 כותרים, ועד סוף שנת 2001 מתוכננת הפצתם של 30 כותרים נוספים. הסדרה, עוסקת, בין השאר, בהכנה לגן ולבית הספר, והיא תלווה דמות מונפשת בתלת-ממד של חתול בשם "קלסיקט".

לדברי מנכ"ל קלסיקלטת, מרק עמוס, שוק הלומדות בישראל מוערך בכ-16 מיליון שקל בשנה, ועם כניסתה לתחום היא שואפת להשיג נתח שוק של 25% בשנה. במסגרת האסטרטגיה השיווקית של החברה, יימכרו הכותרים בסטנדים בלבד ולא מן המדף. לצורך כך, הופקו סטנדים מיוחדים בהשקעה של 500 אלף שקל.